Inlägg från: Spamalot |Visa alla inlägg
  • Spamalot

Träffas i Göteborg??

Hej,

Söker andra föräldralediga som vill ha lite mer sällskap och gå på promenader tillsammans tex. Saknar lite mer vuxet sällskap än 7 månaders bebisen som visserligen är väldigt charmig men ändå lite ensidig i konversationen...

Jag bor i centrala Göteborg nu men ska till hösten flytta ut till Hovås.

• Svar på tråden Träffas i Göteborg??
  • Spamalot

Hej, vi flyttar 1 dec får huet 1 november men planen så här långt är att flytta in 1 dec. Aha från Danmark! Trivs du i Sverige? Har du lust o ta en promenad? Jag bor än så länge i Linnéstaden och hade egentligen inga planer på att flytta till hus men så blev det iaf.

• Spamalot

Hej,

Ledsen har inte sett att fler har svarat i tråden! Trodde jag skulle se det i min status när jag loggar in på familjeliv? har tydligen inte järnkoll på hur denna sajt funkar.

Ja vore jättekul om vi kunde ordna en träff min Saile o Nikolina. Jag kommer att flytta närmare Västra Frölunda så det verkar ju perfekt! Min bebis är nu snart 1 år! och det bästa som hänt mig på länge.

Kan ni inte inboxa mig så mailar jag och vi försöker bestämma något? Närmaste veckorna kommer jag dock att vara upptagen med flytten.

• Spamalot

Jo jag puffar väl lite...var lite dålig på o ha tålamod o tyckte det var roligt att några svarat. Såg att Annapyttipanna bor i närheten också, hör av dig Annapyttipanna för promenad!

Svar på tråden Träffas i Göteborg??