Vad fick dig att börja sympatisera med SD?
Tror det var runt 2003-2004...så jag rösta på SD redan 2006.
Redan postat denna historien när jag blev FL medlem för ett år sedan med denna händelsen fick nog min "bägare att rinna över" både vad gäller kriminalpolitik samt invandringspolitik i Sverige.
Några år sedan var jag sugen på en hamburgare mitt i natten och tog bilen till enda stället som hade nattöppet. När jag kört ungefär halvvägs ser jag något stort ligga mitt på gatan som jag först trodde var en påkörd hund eller något. Jag bromsar in bilen och går ut för att ta en närmare titt då jag ser att det är en människa. Kanske någon som blivit påkörd eller något tänkte jag då jag gick fram och skulle titta. Det var massvis med blod och mannen jämrade sig av smärta. Jag gick ner på knä bredvid mannen och frågade honom vad som hade hänt? Han höll sig för magen och hela ansiktet var blodigt på han. Han hade ett långt snitt från vänstra tinningen ner till hakan. Mannen var runt 40 år och turkisk men bott i Sverige i många år. Mannen berätta till mig att 5 araber hade hoppat på honom och skulle råna han. Han hade haft 150 kronor i plånboken som han hade gett dem då han fruktade för sitt liv. Efter dem fått den hade de stuckit ner honom ändå.......
En taxi stanna någon minut efter mig och jag skrek åt honom att ringa efter ambulans. Jag satt bredvid mannen och försökte hjälpa honom så gått jag kunde tills ambulansen och polisen kom. Jag fick lämna vittnesuppgifter vad jag hade sett och hört och det blev stort polispådrag.
Killens liv och ansikte blev alltså förstört för 150 kronor.