Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
Jag tar och plockar upp tråden eftersom ämnet är spännande. Minst lämpliga "sexpartnern" jag haft är min väninnas son, som vid första tillfället för många år sedan var nyss 17 år fyllda tror jag. Killen är jättesöt och rar på alla sätt, en riktig svärmorsdröm. Vid middagsbesök hos oss med båda familjerna, mellan själva måltiden och kaffet (när jag skulle hämta en kofta) så hittade jag honom uppe i min garderob beundrandes mina höga skor. Han satt halvvägs inne i garderoben och faktiskt kysste dem! Han blev jättegenerad och helt förtvivlad så jag var tvungen att trösta och lugna ner honom. Resten av sällskapet var i uterummet och klarade sig fint, så jag låste sovrumsdörren och lät pojken välja ut hans favorit skor och satte sedan på mig dem för honom och hans ögon lyste. Jag satte mig ner på sängkanten och lät honom ta på dem och kyssa dem. Jag förklarade att det är helt normalt för killar att ha en fetish för höga skor och jag njöt faktiskt lite själv av hela situationen. När han rest på sig såg jag hur stor och hård hans lem var så jag knäppte upp hans shorts och lät honom komma i min hand. Det hela var faktiskt ganska gulligt, men självklart inte helt lämpligt. En mysig spännande stund som ingen tog skada av.