Inlägg från: Anonym (Språkpolis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Språkpolis)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Ola - skaffa stavningshjälp!!!

• Anonym (Språkpolis)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-11-07 21:21:15 följande:

Olämplig eller ej

Hon var en väldigt ung tjej

Hennes kupa var G, jag kunde ej säga nej

När hon bad om att få smaka min "grej"

Sitta hemma på kammarn kanske funkar
    när du  får fantisera fritt och runkar
    Dra inte för hårt i snodden eller utöva varken tantra eller yoga
    det kan påverka all din redan ansträngda förmåga
    Ge upp dina försök snälla du
    Rätt trötta är vi på dig  - nu
    Packa dina ambitioner i en säck
    Så - helt plötsligt är du - väck
    Borta och försvunnen - seger för alla är vunnen!
    Stick o brinn
    Försvinn!!bbbbbbb
  • Anonym (Språkpolis)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-16 20:18:21 följande:
    Det är en helt annan sak än att leva sitt liv efter sagoböcker!
    Men bibeln måste ju vara den mest lästa
    sagoboken även räknat ihop alla Astrids olika
    böcker.
    Eller leder (i folkmängd räknat) Koranen kanske??
    En annan sagobok ...
  • Anonym (Språkpolis)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-16 21:10:48 följande:
    Finns många sagoböcker.. Men ingen av dom bör man leva sina liv efter!
    Helt rätt - man bör aldrig leva sitt liv efter en sagobok.
    Att basera sitt liv på skrifter som är typ 2 000 år gamla känns ju
    inte så ....... samtida...
  • Anonym (Språkpolis)

Har några ögonblick i livet jag inte är så stolt över ..... alls
    Knullade en tjej som inte hade alla indianer i kanoten på damtoan på en krog i stan.
    Töm o glöm typ.
    Blev avsugen av en kompis gummas kompis (ryska) och det kändes inte bra alls.
    Hennes dotter sov i samma rum ....
    Satt på ett antal gifta eller i förhållande kvinnor - deras problem eller mitt?
    Vid minst tre tillfällen knullar två olika kvinnor inom någon timme till ett dygn
    Haft upprepat sex med en kvinna jag fick höra var en stalker. Kopplar det till att jag fick sms!!!!! att hon var gravid. Vem fan messar om sånt? Duckade den pucken ....
    Finns mer - jag har verkligen burit mig illa åt men ...

• Anonym (Språkpolis)
    enola skrev 2022-05-08 20:24:40 följande:
    Det har jag alldeles säkert. Men när det gäller att ha fel i frågor som rör mänskliga relationer så leder du med hästlängder. Skulle påstå att du är snudd på oslagbar.
    Så är det .... somliga är mest här för att provocera och göra bort sig själva ...
  • Anonym (Språkpolis)

Ett exempel till ... jad typ 22 och hon 17 medan jag vag var förlovad.
    När jag knullar henne så  säger hon - Gör mig med barn!
    Yea right ...
    Med en annan tjej fick jag ett sms att hon var gravid. Skoja inte vilken ågis innan det var löst ...hon ljög men jag hade ju ingen aaaaning just då.

• Anonym (Språkpolis)

Blev inget men ... min psykologi lärare och jag hade en "grej" och på student balen vill e hon klart bli påsatt. 
    Förbjuden frukt, mogna bröst, äldre och knulla offentligt.. blev inget tyvärr. Kan verkligen ångra det.

• Anonym (Språkpolis)
    Anonym (F) skrev 2023-05-07 23:07:48 följande:
    Hur började det och hur märkte du att hon var intresserad innan du visste att ni hade en "grej"?
    Hon kom fram och tryckte upp mig mot väggen, kysste mig och smekte kuken utanpå byxorna. Rätt tydlig signal .....
  • Anonym (Språkpolis)
    Anonym (F) skrev 2023-05-08 09:54:02 följande:
    Haha ok, svår att missförstå! :D Menar du att det var det första hon gjorde för att ta första steget, inga hintar, ord, blickar osv före...? Alltså inte på studenten utan öht menar jag.
    Vi hade en historia av att "tjafsa" lite på lektionerna under tre år.
    Inte flörtigt på något vis, tvärtom. 
    På så vis blev det extra förvånande att hon gjorde så.
  • Anonym (Språkpolis)

Blev tyvärr inget men...när jag skulle till sommarjobbet och en tjej som gick i paralellklass delade ur tidningar - korsades våra vägar vid brevlådan...
    Hon var väldigt oerfaren och jag med klart morgonstånd möttes vid brevlådan för att hämta tidningen.
    Vi tittade rätt länge på varandra och fortsatte sedan på varsitt håll.
    Tror faktiskt att vi båda hade uppskattat en snabbis där och då.

• Anonym (Språkpolis)

Vi hade inte sex men det var fan så nära ... Min sambos brorsas sambo. De skulle gifta sig om bara några veckor. Vi gick en sväng med hunden på en kräftskiva och det slutade med grovhångel på en brygga vid Mälaren. 
    Vi kammade till oss och gick tillbaka till stugan där jag fick hjälpa min särbo att hålla undan håret när hon la middagen i blåbärsriset. Hade klar Ågis efter det. Fy fan...

• Anonym (Språkpolis)

Helt okänd mot handfatet på dam-toan med rätt lång kö utanför ... snacka om om "walk of shame" när man gick ut...
    Tänk om det ringer på dörren en dag -
    Hej Pappa.....
    Fyyy fan.
    Enda ligger av alla jag verkligen ångrar, eller kanske ett till som jag blev uppkåtad till, hon har många barn och ett skulle kunna vara mitt sett till ålder. Ågren de-luxe...typ.

• Anonym (Språkpolis)

Var säkert 22 och hon var 17 ...hon ville bli påsatt  och gravid - inte jag. 
    Vem vill bli gravid med en 17 åring om man är 23??
    Om hon skriker  - gör mig med barn ,,,,, rätt avtändande.
    Nope!

• Anonym (Språkpolis)
    Anonym (Katrin) skrev 2024-02-15 23:17:18 följande:
    Blev der något barn? 😂
    Hoppas jag verkligen inte ... om det skulle ringa på dörren en dag ... - Hel pappa!
    Näää, inte så mycket för att det ringer på dörren utan för att jag skulle ha missat barnets uppväxt utan att kunna påverka.  Usch, tragiskt
  • Anonym (Språkpolis)
    Gillarmilfs skrev 2024-09-02 21:33:30 följande:

Min dåvarande frisör, jag 21år och hon var 41, hon var/är gift och vi träffades ett antal gånger. Inget jag ångrar idag även om det inte var helt lämpligt.

Fortfarande en helt okänd som jag satte på mot handfatet på dam-toan på krogen.
    Sett henne några gånger på sista tiden och - vilket ras ..
    Hoppas mina två barn inte behöver få ett nytt syskon när jag dör
    eller två, knullade en tjej som påstod att hon gjorde abort. Har kollat henne på nätet och minns inte riktigt när men ... skulle kunna ha ett tredje barn som jag inte vet om
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?