Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
Ola - skaffa stavningshjälp!!!
Ola - skaffa stavningshjälp!!!
Olämplig eller ej
Hon var en väldigt ung tjej
Hennes kupa var G, jag kunde ej säga nej
När hon bad om att få smaka min "grej"
Har några ögonblick i livet jag inte är så stolt över ..... alls
Knullade en tjej som inte hade alla indianer i kanoten på damtoan på en krog i stan.
Töm o glöm typ.
Blev avsugen av en kompis gummas kompis (ryska) och det kändes inte bra alls.
Hennes dotter sov i samma rum ....
Satt på ett antal gifta eller i förhållande kvinnor - deras problem eller mitt?
Vid minst tre tillfällen knullar två olika kvinnor inom någon timme till ett dygn
Haft upprepat sex med en kvinna jag fick höra var en stalker. Kopplar det till att jag fick sms!!!!! att hon var gravid. Vem fan messar om sånt? Duckade den pucken ....
Finns mer - jag har verkligen burit mig illa åt men ...
Ett exempel till ... jad typ 22 och hon 17 medan jag vag var förlovad.
När jag knullar henne så säger hon - Gör mig med barn!
Yea right ...
Med en annan tjej fick jag ett sms att hon var gravid. Skoja inte vilken ågis innan det var löst ...hon ljög men jag hade ju ingen aaaaning just då.
Blev inget men ... min psykologi lärare och jag hade en "grej" och på student balen vill e hon klart bli påsatt.
Förbjuden frukt, mogna bröst, äldre och knulla offentligt.. blev inget tyvärr. Kan verkligen ångra det.
Blev tyvärr inget men...när jag skulle till sommarjobbet och en tjej som gick i paralellklass delade ur tidningar - korsades våra vägar vid brevlådan...
Hon var väldigt oerfaren och jag med klart morgonstånd möttes vid brevlådan för att hämta tidningen.
Vi tittade rätt länge på varandra och fortsatte sedan på varsitt håll.
Tror faktiskt att vi båda hade uppskattat en snabbis där och då.
Vi hade inte sex men det var fan så nära ... Min sambos brorsas sambo. De skulle gifta sig om bara några veckor. Vi gick en sväng med hunden på en kräftskiva och det slutade med grovhångel på en brygga vid Mälaren.
Vi kammade till oss och gick tillbaka till stugan där jag fick hjälpa min särbo att hålla undan håret när hon la middagen i blåbärsriset. Hade klar Ågis efter det. Fy fan...
Helt okänd mot handfatet på dam-toan med rätt lång kö utanför ... snacka om om "walk of shame" när man gick ut...
Tänk om det ringer på dörren en dag -
Hej Pappa.....
Fyyy fan.
Enda ligger av alla jag verkligen ångrar, eller kanske ett till som jag blev uppkåtad till, hon har många barn och ett skulle kunna vara mitt sett till ålder. Ågren de-luxe...typ.
Var säkert 22 och hon var 17 ...hon ville bli påsatt och gravid - inte jag.
Vem vill bli gravid med en 17 åring om man är 23??
Om hon skriker - gör mig med barn ,,,,, rätt avtändande.
Nope!
Min dåvarande frisör, jag 21år och hon var 41, hon var/är gift och vi träffades ett antal gånger. Inget jag ångrar idag även om det inte var helt lämpligt.