Inlägg från: Anonym (Honvardenförsta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Honvardenförsta)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Gick i 8:an och blev förförd (åtminstone avrunkad) av vår vikarie i engelska. Hon var ca 30 -35 år, jättesnygg och hade de största bröst jag sett.

En dag bad hon mig stanna kvar efter lektionen. Hon lät mig sedan klämma och känna på hennes pattar utanpå tröjan. Hon knäppte upp mina byxor och runkade sedan av mig medan mina tafatta tonårshänder försökte komma in under hennes tröja och bh. I samma stund mina händer lyckades få hudkontakt med hennes bröst exploderade jag i hennes hand.

Såg henne aldrig mer efter den dagen, men har aldrig glömt stunden hon gav mig.

Har tidigare nämnt min vikarie när jag gick i 8:an.

En annan olämplig sexkontakt var med min moster. Hade varit kåt på henne några år och hon kunde inte undgå att märka mina blickar på hennes jättebröst. Dagen jag fyllde 18 dök hon upp hemma hos mig strax innan jag skulle bege mig till skolan. Hon visste att mina föräldrar var och jobbade och ursäktade sitt tidiga besök med att hon ville vara den första som gratulerade mig. Jag bjöd in henne...hon klev in och stängde dörren. " jag har två presenter med till dig", sa hon och tog av sig jackan. "Varsågod" sa hon och pekade på brösten som lockade under den tajta tröjan.

Det blev ingen skola den dagen

Anonym (H33) skrev 2019-11-08 20:13:42 följande:

Troligt...

Snarare otroligt och underbart

Hej jag heter Maria! Jag tycker det var olämpligt av Gud/Den helige anden att sätta på mig.

Josef blev inte glad!

Jojjekåt skrev 2019-11-16 08:00:18 följande:

Mmm jag hade sex med min gamla svärmor när jag var 17år. Hon var 50år. Hon var så jävla sexig kvinna hon är lång och smal och hon har ärligt talat stora fina bröst! Jag var så himla kåt på hon. Hon och jag knulla ofta

Din svärmor säger du . Hur gammal var du när du gifte dig?
    Anonym (Knullgubben) skrev 2019-11-16 13:01:19 följande:

Hej, vill du pma?

/gubben

Tyvärr lilla gubben! Jag har fullt upp med min snickare! Har fullt upp med hans hammare!
    Anonym (Knullgubben) skrev 2019-11-16 13:56:17 följande:

Jag som planerat bibelstudier kring den heliga treenigheten

Vem behöver bibeln? Jag, Maria , är en mer tillförlitlig källa
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-16 18:21:59 följande:

Ingen behöver sagoböcker!

Hela mitt liv var som en saga...tragisk

Grannfrun som är 60 och en annan grannes dotter som är 18 var hemma hos mig nu i sommar för att titta på mina kattungar. Men det var inte kattungarna de var intresserade av...
    Det blev inget fullbordat samlag utan de turades om att runka och suga av mig.

Min klasskompis mamma. Jag var 14 och vet att det inte var lämpligt, men det är ett av mina finaste minnen...Jag fick greppa Kerstins jättebröst och komma i hennes mun :)

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?