-
Och då går den inte att ta upp igen?Anonym (Värför) skrev 2017-03-08 15:41:03 följande:Du vet om att denna träden är sex år gammal?
-
Om detta räknas som sex, så var det nog i en oerhörd trängsel i tunnelbanan, jag kände en kuk mot min rumpa, vi stod så packade så det var i och för sig inget konstigt. Kuken blev allt hårdare och stod till slut rakt upp mot min röv, jag fick in en hand och smekte upp och ner, tror inte att någon såg. Jag kände efter en stund att det blev blött på handen, kuken försvann och jag vände mig aldrig om. Undrar hur han såg ut, framför allt hur han såg ut när han klev av....
-
Det var rätt häftigt. Man kan väl tycka att han hade mera utbyte av det än jag (hoppas jag) men ändå lite pirrande maktkänsla att kunna få en kille att spruta i en fullsatt t-vagn... det är rätt länge sedan men jag blir fortfarande kåt av tankenhurak skrev 2017-03-09 23:51:20 följande:Lycklig kille! Det låter hett!
-
Förväxling...hurak skrev 2017-03-14 23:05:46 följande:Oj - hur hände det?
-
Värdefullt inläggmicromat skrev 2017-06-14 18:37:28 följande:
Ingen, ligger med dom jag känner för.
-
Men varför är mammas bästa väns son och sonens kompis så olämpligt?Anonym (Syndig) skrev 2017-07-06 08:45:48 följande:
Hade trekant med min chef och en annan anställd flera ggr.
Min teamledare på ett annat företag.
Min mammas bästa väns son och sonens kompis (trekant även där).
-
Synd, för det var ju egentligen inte ett dugg olämpligt för dig!Anonym (Lauraxx) skrev 2017-11-05 22:51:27 följande:
Släpade hem 2 män från krogen en gång för ca 10 år sen. Det var mysigt att hångla med dem växelvis men sen när vi skulle ha sex blev den ena superäcklad av att typ ha sex med sin kompis så det hela slutade inte jättebra.. Vi somnade alla 3, jag i mitten av sängen. Sen på morgonen gjorde vi pannkakor och låtsades som ingenting men det var ändå en elefant i rummet....
-
Jag tänker på det än, ganska ofta, även om det var många år sedan. Och egentligen var det ju inte jag som hade den sköna stunden men det är jävligt häftigt att ha gjort detAnonym (Härligt) skrev 2019-10-27 14:09:59 följande:Fan vad härligt att ha en sån skön stund från ingenstans
-
Jaaa...har du ofta stånd på t-banan?Anonym (;)) skrev 2019-11-02 22:17:10 följande:Man hoppas ju nu att träffa på dig på kollektivtrafiken
-
Det där låter ju bara väldigt skönt!Anonym (sjursson) skrev 2022-05-01 20:22:08 följande:
Kom på att jag även har knullat mih brors svärmor. För många år sedan på båten mellan Oslo och Köbnhavn. " Nämen är det inte..." Vi började prata, drack lite. Dämpad belysning, hon hade rätt så sexig klädsel ..... smink och parfym likeså, och lite mer alkohol. Hon fick mig kåt, och det ena tog det andra.
Sexet blev grymt hett, då hon inte hade känt redig och rejäl ung hard kuk på åretal. Lite berusad, men inte full, jag behöll hårdheten men va grymt uthållig. Hon "njöt och tjöt" kan man lungt säga. Jag va väl 27-29, och hon närare 60 än 50.
-
Råkade? Eller var det avsiktligt kanske?Anonym (Miss) skrev 2023-07-02 19:24:34 följande:Startade med lite flirtande och en dag ringde han på dörren när jag råkade vara naken...
-
Kompisens son har hänt för migAnonym (Kajsa) skrev 2024-02-09 19:45:06 följande:
Sonens kompis..
-
Det var väl egentligen inget olämpligt, han var ca 25 och jag drygt 20 år äldre, så två vuxna människor. Han var snäll och hjälpte mig lägga trägolv på balkongen, det var en varm vårdag och han blev rätt svettig så när han var klar fick han ett badlakan så han kunde duschs.Anonym (Ung kille) skrev 2024-02-11 20:04:54 följande:Lyckost honom! Fantiserar ofta om äldre kvinnor, hur gick det till om jag får fråga?
Han kom ut från badrummet med bara badlakanet virat runt midjan och med en härligt vältränad överkropp. Jag kände lite på hans armmuskler och såg imponerad ut. Då kande han lite på mina (nästan obefintliga) muskler och ja.... sedan fortsatte vi att känna på varandra och rätt snart låg vi i soffan.
Det var väldigt spontant och hände väldigt fort, det tände till på några sekunder och blev en skön stund. Så härligt med unga killars stenhårda stånd och kraftiga sprut. -
Men varför skulle hon bestämma det?Anonym (Vännens bror) skrev 2024-04-22 14:59:03 följande:
En väns bror. Jag frågade min vän innan om hon tyckte att det hade varit okej om han och jag träffades och hon sa nej. Vi hade sex med varandra flera gånger trots det och av någon oförklarlig anledning berättade hennes bror det för henne. Vi har ingen vänskap idag.