Inlägg från: Anonym (Utlandssvensk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Utlandssvensk)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Hmm nu ska vi se...

Grannen som ocksa var otroligt ful. Skont knull dock.

Min basta tjej-kompis (Jag ar man!). Vi var bada 25 ar gamla och det var svart att vara vanner efter det for hennes nya pojkvan visste val om det (fast hon var singel da)...

Kollega pa job resa. Vi var bada gifta...

Flickvannens mosters vaninna. (Jag 19 och hon 30.)

• Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (Svara) skrev 2017-06-14 16:40:45 följande:
    Jag borde inte skriva det, men om ni dömer mig så kan jag skriva att det var ett misstag men ändå inte. Låt mig förklara varför.

I tonåren gjorde jag det med min styvbroder (vi har samma fader) och vi gjorde det två gånger totalt och jag har aldrig njutit så mycket i mitt liv. Jag var självmordsbenägen så jag brydde mig inte om något och vi var fulla båda två. Vi gjorde allt vad man kan tänka sig och jag ångrar mig över det, men eftersom jag njöt så mycket när han tog mig och höll om mig så vet jag inte...

Iallafall så lever jag efter en citat och den lyder "La vida es una".
    Samma fader? Du menar halvbror?
  • Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (Svara) skrev 2017-06-14 17:13:43 följande:
    Ja, men jag skrev styvbroder för att det låter bättre.
    Okay

Tack för att du delade med dig... Glad
  • Anonym (Utlandssvensk)

Hade en flickvän när jag var mellan 18-20 år gammal. Flickvännen hade en morster som hon stod väldigt nära och vi var där ofta och hälsade på. Mig ovetandes så hade morstens bästa kompis kollat in mig så när jag var ute en gång på fyllan så raggade morstens vännina upp mig och knullade skiten ur mig. Jag var 19 och hon 30.

Tydligen så berättade vänninan det för hennes andra kompisar (utan morsten då) för senare på sommaren hade jag knullat 2 till av hennes vänninor...

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?