Ostimulerad FET symtom tråden.
Idag har jag känt molvärk och ilningar i höfterna plus stramningar ner mot ljumskarna precis som förra gången. Har även känt ilningar i brösten och lite illamående börjar gå åt rätt håll.
Idag har jag känt molvärk och ilningar i höfterna plus stramningar ner mot ljumskarna precis som förra gången. Har även känt ilningar i brösten och lite illamående börjar gå åt rätt håll.
RD 6 idag.Jag börjar jobba imorgon lite nojjig över det. Men det ska nog gå bra det med. Hade sex idag och fick lite molvärk efter. Så fick jag sist och jag känner att det finns något därinne. Svårt att förklara men känner mig gravid. Kommer tjuvtesta när som helst en annan sak som jag hade glömt som jag kände sist kom igår igen. Ville äta kräm till frukost men kände vid första skeden en smak av kartong och ville nästan kräkas. Bad mannen och barnen smaka men de tyckte inte det smakade så. Kom på att jag hade samma "problem" sist så test blir det när som helst haha ilar även i brösten.
Har BIM på ons/tors men TD den 23:e ska ta ett nytt test på fre om symtomen fortfarande är lika. Håll tummarna för mig. Har fortfarande molvärk, ont i brösten (ilar då och då) och illamående. Tröttheten börjar komma smygande. Har även idag tyckt att maten smaka konstigt gjorde korvstroganoff med ris och korven smakade bläää de första tuggorna men jag fick till slut tvinga i mig maten då jag bara ätit frukost en liten macka med juice och till lunch bara ägg och juice. Alla andra i familjen äter med god aptit.
RD 8 neg tror det är rätt kört orkar inte med detta. Kommer vi aldrig få barn tillsammans???
Ja ni tjejer mådde så illa inatt. Vaknade av att jag hulkade och var på väg att kräkas två ggr. Har svårt att kräkas så inget kom men fy vad illa jag mådde. Molvärk hela dagen så hoppas på det bästa
Molvärken håller i sig och tröttheten ökar. Bim igår eller idag men inget tecken till mens. Snälla håll tummarna för att det är våran tur nu och tredje gången gillt
Ingen mens ännu och nu är jag på CD33 och RD13 har fortfarande ilningar i brösten till och från och trött men nästan ingen molvärk. Däremot är jag förstoppad så misstänker att det är pga graviditet men tror ändå min mens är på väg. Mitt humör har varit fördjävlig sista tiden. Stackars min man vi får väl se vad som händer på fre om det blir plus eller inte. Dealiy kommer du ihåg hur din livmodertapp kändes den här tiden i ditt ruvande? Kram
Det där är ju klart svagt positivt. Testa om 2dagar så kommer du se ett klart och tydligt plus. Men visst är du gravid GRATTIS
Hej älskade tjejer gjorde ett digitalt test idag och det blev ett stort minus så nu tänker vi vänta till nästa år någon gång. Är inte så ledsen som jag trodde jag skulle vara. Sitter på en fest nu och dricker öl hoppas det går bra för alla andra här inne. Kommer titta in då och då kram!
Ja jag tar mig den tiden jag behöver och det kommer vara så skönt att slippa tänka på bebis nu. Om 4v får vi hem valpen så det blir fullt upp här hemma med både valp och barn plus jobb så tur att man bara jobbar deltid ska fokusera på annat nu och kommer tillbaka i vår någon gång om inte ännu längre fram tack alla underbara vänner här inne vi syns snart igen. Kramar i mängder
Hahaha knasis haha han ska heta King
Vi går om varandra med 2h här hemma jag jobbar deltid så det funkar perfekt.
Insättningsdagen är RD 0
Hemulen lycka till på fredag. Det går bra var o hälsa på min fina boxer i helgen och han hade blivit dubbelt så stor nu är det bara två veckor kvar tills vi får hämta hem Honom längtar ihjäl oss! Skönt att släppa det här med bebis just nu då jag ska ägna mig åt att gå ner i vikt så min pco blir lite lindrigare ska även börja äta ppiller en period nu har jag bestämt då jag går ner i vikt av dem så mycket promenader kommer det bli med vovven sen när den har växt och passa på att gå ner minst 10% av min vikt. Sen blir det bebis igen håller tummarna för att allt går bra på fredag och att du får ett fint plus sen kram
grattis lyckospeja hejja hejja vad roligt
Jo jag vet hur det är o ha valp har haft 3st och det är inte lätt i början men jag kommer nog aldrig kunna leva utan hund. Ska bli mysigt tycker jag
Vad jag vet får man bara vaggisar vid stimulerat FET.
Nej för att kroppen kanske inte producerar eget progesteron vid stimulerat eftersom man "lurar" kroppen lite när man framkallar mens/ägglossning/bygger på slemhinnan osv