• HaBaNiTa

Ååå grattis BigDream gick allt bra? jag har molvärk till och från och ont i svanken som sist så jag hoppas det är positivt har även ont o bäckenet nu och det hade jag sist också. Men inget illamående eller ont i brösten än iallafall.

• HaBaNiTa

Välkommen Heiden klart du får vara med synd att det inte har gått vägen för dig jag vet hur det känns. Det beror på vilket sjukhus du går på och om du gjort ostimulerat eller stimulerat FET tror jag. Men oftast måste man vänta en mens emellan. Kanske inte om det är ostimulerat. Hoppas du snart får ruva igen. Välkommen hit

• HaBaNiTa

Ok så tråkigt beklagar verkligen. Men om du gjorde ostimulerat FET så kanske du kan köra direkt på nästa ÄL. Borde ju vara så eftersom det inte fäste. Hade det fäst och du fått MF så förstår man att de vill vänta en mens emellan för att kroppen ska ta igen sig m.m har du haft några graviditets symtom då? Första gången jag kör ostimulerat och har haft molvärk sedan återföringen. Så vill gärna veta hur andra har känt under ruvningen. Kram

• HaBaNiTa

Ser ut som ett toppembryo Jazmine hur mår du? Känner du någon molvärk? Kram

• HaBaNiTa

Tack heiden gullig du är. Lova att uppdatera oss när du vet hur ni får göra? Kramiz

• HaBaNiTa

À just det det gör det ju. Ursäkta att jag är lite borta men känner mig otroligt trött idag. Kram

• HaBaNiTa

Ja haha det kan de ju vara gick och la mig en stund fram till nu. Fryser som tusan hoppas det är symtom på att det tagit sig

• HaBaNiTa

Tycker om att du skriver dealiy tror du min trötthet är symtom??? Hoppas verkligen det. Fryser jätte mycket idag undrar om det också är ett tecken? Men så här tidigt?

• HaBaNiTa

Kan inte sova pga molvärken. Har börjat ila lite i brösten men inte mycket men har däremot fått mer finnar min man påpekade det idag. Hmmm kommer nog testa tidigare men tidigast RD 10 isåfall. Är trött men molvärken är riktigt jobbig just nu

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.