Ostimulerad FET symtom tråden.
Jag hoppar också in här... Jag och min sambo har försökt få barn i tre år och när jag närmade mig 40 år i våras så blev det IVF via Landstinget. Vi har inga fel som man märker av utan det vill sig bara inte. Och äggen var jättefina, så även de som blev långtidsodlade.
Första IVF:en misslyckades men vi hade turen att få tre jättefina blastocyster till frysen. Däremot så tog vi en paus på grund av att vi behövde bara få vara. Det var tufft på sambons jobb och jag blev ganska nere efter IVF:en så jag ville samla lite kraft.
Nu kände vi oss redo så... Jag skulle testa min ÄL från dag 11, men eftersom jag vet att min ÄL kommer tidigt så började jag testa dag 9, och på dag 10 var det plus på ÄL-stickan (tur att jag provade i förväg). Så, förra fredagen var vi och satte in en eskimå. Vi har testdag på onsdag den 21 december. Det var ostimulerat FET men däremot skrev dom ut både progesteron och östrogen som jag ska ta fram till testdag.
Jag kan inte säga att jag känner så speciellt mycket. I ett par dagar hade jag spänningar i brösten (som tusan) och lite stickningar i livmodern, men det kan vara biverkningar på progesteronet. Jag har testat flera dagar i rad (är på ruvardag 8) men har inget plus.
Jag blir ändå väldigt glad när jag läser om hur många av er som har fått plus. Det ger hopp.
Jag önskar alla er det STÖRSTA lycka-till:et!