Ostimulerad FET symtom tråden.
Hoppar in här med er! Fick tillbaka ett 4 celligt embryo idag! :)
Hur är det med molvärken idag habanita?
Hoppar in här med er! Fick tillbaka ett 4 celligt embryo idag! :)
Hur är det med molvärken idag habanita?
Idag fick vi ett embryo som blivit fem celler när vi fick tillbaka det. Nu börjar väntan igen.
Wow lellisen grattis! Vilket test använde du? Jag Ska testa imorgon rd9. Fick du starkt svagt berätta mer :)
Aha det vart gravid, digitalt alltså! Det verkar som jag fått ett plus idag...
Det var inte borta idag. Det digitala testet säger att jag är gravid!!! :) finns inga ord för vad jag känner nu. 4:e isättningen. Det lilla embryot hade tappat en cell också men bet sig fast.
Tack för era grattis!
Hur går det för dig Lellisen, testat något mer? Hoppas det blivit starkare!
Hej Frida!
Tråkigt att du fått gå igenom så mycket ledsamt :(
Hoppas att det går vägen nu! Jag blev gravid med ett embryo som tappat en cell. Den var 3 celler vid upptining och nu är jag gravid i vecka 8 för första gången. Tredje FET. Jag hade fått tillbaka fyrcelligt två gånger och femcelligt en gång.
Jag plussade på rd9 och känner igen det som du beskriver med brösten.
Ang ältester kan jag säga att jag hade missat min ÄL om jag bara testat på morgonurin. Mitt utslag kom efter 11- tiden på fm. Nästa morgon var det borta. Tycker också det känns bra att kunna se stegringen och sedan fallet på stickorna, men så är jag testoman också. Cb's gravtest har jag fått många konstiga resultat på så dom gillar jag inte. Beställde från testlagret tillslut och det vart jag nöjd med.
Ja är den oregelbunden är det säkert mycket knepigare och dyrare. Jag får i princip alltid stegring dag 12 vid lunchtid. Jag gjorde en kombo när jag blev gravid. Kände mig säkrare när jag tog ett digitalt. Tog säkert tio tester efter det iof för att jag hade hemma och ville se att det blev starkare. :)