• Pooma

Ostimulerad FET symtom tråden.

Hej!

Hoppar in här och hoppas nån av er är igång just nu. Jag har FET imorgon, om allt går bra med upptiningen. Gjorde min första IVF behandling i Maj/Juni och blev gravid men fick konstaterar MA i v13.
    Har haft fullt upp med jobb och flytt sedan ett tag och fått lite distans till en tumult sommar med behandling/graviditet/MA men nu är det alltså dags. Vet inte varför, men jag har haft lite molvärk idag och lite skumma flytingar, så nu oroar jag mig såklart att något ska vara fel :/

Eller kanske har jag rekordtidiga grav symptom, redan innan insättingen :P

• Pooma
    lellisen skrev 2011-10-24 23:16:27 följande:
    Jag är på dag tolv idag o inget utslag på ägglossningstesten ännu....har någon använt testlagrets ägglossningstest??? Är de bra????
    Jag använde testlagrets test nu inför FET och fick utslag svagt först på dag 10, och sen starkt på 11-12, se de verkar ju funka för mig iallafall.
  • Pooma
    5ifamiljen skrev 2011-10-28 21:24:15 följande:
    Grattis till utslaget lellisen

tjuvtestade ikväll, hade gravkänningar som en speciell känsla i brösten. Testet var POSITIVT första gången vi lyckas på första försöket hoppas knodden stannar kvar där inne nu.
    Grattis!! Vilken RD var du på?
  • Pooma
    5ifamiljen skrev 2011-11-01 17:47:38 följande:

hmmm, satte in den 20:De och testade den 28:de så RD8.

Men min äldsta plussade jag först på RD13

Vad sugen jag blir på att testa, är på RD9... Men det får nog vänta till TD på söndag (RD13), vill inte riskera en onödig besvikelse..
  • Pooma

ååh. RD10 idag, inga symptom och ingen mens, Inga direkta tecken på att mensen är på väg heller. Börjar bli sjukt otålig. vill veta NUUUUU.

• Pooma

Törs man testa på RD10 (ej morgon urin) om man ruvar på blasocyst? Alt RD11 morgon? Tror inte vi kan hålla oss till TD på söndag.....

• Pooma

Kanske (antagligen) blir test i eftermiddag. har inga som helst symptom så jag vågar inte hoppas för mycket. Förra gången hade jag molverk och synliga ådror på brösten. Tror jag testade pos på RD12 då. Har iallafall undvikit toaletten under dagen i fall att, ska in till stan och köpa test nu :)
    Jag tycker att man borde kunna se nått, hade ju BIM (om man räknar 14 dagar luteal) i tisdags.

5ifamiljen skrev 2011-11-03 13:26:00 följande:
    Jag testade inte med morgonurin förra veckan när jag fick positivt.
    Vilken dag var det på? Lång- eller korttidsodlat?
  • Pooma

Fan, har insett att jag testade vid fel tidpunkt med ÄL stickorna, hoppas det inte gjorde nått :S

• Pooma
    lellisen skrev 2011-11-03 15:16:57 följande:
    hur menar du pooma???? inför detta eller vad?????
    Japp, jag testade med morgon urin, det skulle man uppenbarligen inte göra.
    Tyckte att jag fick utslag tidigt, men eftersom jag fik svagt dag 10, och starkare 11-12 så tänkte jag inte mer på det. Sa det till kliniken men ingen sa något om det.

Så läste jag nu att man inte ska testa på morgonen för det blir för koncentrarat. Kul. När jag väl började fundera insåg jag att jag hade typiska äl flytningar och molverk som jag funderade över vad det kunde vara (både flytningarna och molvärken) lör-sön, och insättningen var redan måndag. Känns jävligt tungt att det kanske bli negativt och att man kastat bort ett ägg på att jag gjorde fel.
  • Pooma

Testade fet NEG. :( Vet att hoppet inte är ute, men bra känns det inte

• Pooma
    5ifamiljen skrev 2011-11-03 16:01:15 följande:
    Pooma, jag testade oxå med morgonurin Men jag är gravid nu iallafall. ANvände mig av CB ÄLtest
    Jag anände testlagrets stickor. Om det fortsätter vara negativt behöver det ju inte vara det som det beror på, men känns tungt ändå. Klamrar mig fast vid hoppet så länge jag inte har fått mens. riktiga TD är på söndag
Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.