• lellisen

Ostimulerad FET symtom tråden.

hejsan!!!!
    Väntar att få börja ägglossningstesta från dag 10 sen blir det FET om den lilla klarat upptiningen---det är så jobbigt att inte veta om det går vägen, har bara en blasto i frysen!!!!! Så jag hoppas sååååååååå 

• lellisen

Berätta hur det går imorgon, håller alla tummar för ett bra resultat med upptining!!!!! Tänk vilken oro vi får bära hela tiden.........

• lellisen

Jag är på dag tolv idag o inget utslag på ägglossningstesten ännu....har någon använt testlagrets ägglossningstest??? Är de bra????

• lellisen

ok tack, då fortsätter jag med de, har svagt utslag idag...får se hur det visar sig imorgon!!!!!!!

• lellisen

idag på dag 16 utslag, så FET den 2:a november!!!! Nu ska det bli sååå spännande, vill att det ska fungera nu snälla snälla

• lellisen

Nu äntligen har jag fått min lilla frysis tillbaka, den såg så fin ut!!!!! Såg där den låg i min mage!!!!! Nu är det bara att hoppas och tro tills testet, tänker se mig som gravid from NU!!!!!!!!

• lellisen

åh får lägga mig nu då och göra så!!!!! får se om det hjälper....hihi tack!!!!!

• lellisen

Pooma, när jag blev gravid på blasto testade jag plus ruvardag 6 redan, så jag tror nog du törs...jag har testdag ruvardag 12 denna gången med blasto.......berätta hur det gick!!!! Spännande!!!! Kram

• lellisen

Är bara på dag två i min ruvning men hade sån mensvärk inatt, vaknade av och an och hit o dit med ont!!!! Är det illa????Inte ska man väl redan dag två få mens i alla fall, har jag aldrig vart med om...suck orolig blir jag....igår morse dagen efter FET hade jag "ursäkta detaljer" en liten liten sträng med blod men bara det pytteliten...vad i allsin dar är det??? Kan det vara för att de petar när de återför tro???? Kram

• lellisen

Det vart GRAVID på testet!!!!!!!! ruvardag 8 idag,,,,,,,,,,känns otroligt!!!!!!!!!!Hoppas det går vägen för er andra också NU!!!!!!!

• lellisen

men för mig ser det inte positivt ut....fick ju GRAVID dag 8 efter att tagit några svaga tester men idag är de lika svaga och inte ett dugg starkare, det borde de ju vara nu....nästan svagare. de syns men svagt svagt......: ((((((((

• lellisen

har testat starkare en gång på testdagen så jag är ju gravid i alla fall och ingen blödning och jag känner mig nog lite gravid, syns på brösten o magen så jag får allt ta det positivt sa kliniken, har gravid ultraljud den 16 december så bara vänta dit då.........tror jag ska köpa ett digitalt till för att se om det ökat i helgen......kram kram alla

• lellisen

Grattis till hjärtat!!!!! Mitt tog slut....började blöda igår och tog då ett digitalt till som det nu står inte gravid på!!!!! Så över för våran del........kram alla och lycka till

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.