• Diamondsareforever

Ostimulerad FET symtom tråden.

Jag har spanat här lite i några dagar.. Tråkigt när det inte tar sig.. Önskar er lycka till nästa gång..

Alltså jag känner absolut ingenting. Gjorde ostimulerat FET  13/9.. Testat varje dag, flera gånger om dagen sen dag 4 haha snacka om besatt. :) Dag 8 idag och fick ett svagt svagt streck nu på lunchen faktiskt. MEN.. Ropar inte hej förrens jag är över ån om man säger så.. Får testa imorgon igen.. Jag är så himla nojjig att det är falskt..

Här är bilden.. Hur går det för er andra? //Emma

Som sagt, än vet jag inte vad jag ska tro..
  • Diamondsareforever

Tack..! men vågar inte jubla, mycket kan hända.. Nu kommer tanken, tänk om båda 2 tagit sig.. :))))))

• Diamondsareforever

Hemulen: Jo det är väldigt positivt nu :) 

Jag tar progesteron morgon och kväll efter ostimulerat FET. Detta var min första ÄL efter min dotter kom för 3,5 mån sen. Råkade se att den var på gång på läkarundersökningen och ödet sa att vi skulle hoppa på direkt..  

• Diamondsareforever

Tack skulle jag ju säga med! :)

Grattis igen fipochi :)

• Diamondsareforever

Tack! Jag tar 2 progesteron om dagen.. 3-dagar odlade 5 resp 7 celler återfördes. Testade jääääättesvagt positivt RD 8, innan dess inte ett skit syntes på stickan. Känner lite i brösten från RD 9.. Idag är jag på RD 11.. Annars inget..

• Diamondsareforever

Fast idag har jag haft huvudvärk och det har jag inte haft sen förra graviditeten då jag hade det ofta.. Går inte över med alvedon.. Ett symptom på mig!

• Diamondsareforever

Intensiv längtan: Jag är ingen läkare men till mig sa dom att eftersom vi kör i naturlig ÄL så räcker det med progesteron "bara" morgon och kväll. Innan vid hormonbehandling har det varit 3 ggr om dagen. Så tror inte det kan skada om du tar en till.. Men finns ju dom som inte tar någon heller vid ostimulerat har jag läst..

Jag testade ju på dag 7 och fick negativt.. Då trodde jag att det var kört och var rätt nere för det så mitt råd är testa inte för tidigt! :) 

• Diamondsareforever

heiden: Jag frågade inte efter det.. Egentligen ska ju kroppen sköta det med gulekropparna (eller vad det heter) när man har naturlig ÄL.. men känns skönt att ha det ändå tycker jag. som en säkerhet, och det skadar väl inte att ha det så.. 

• Diamondsareforever

Hemulen: Min dotter vägde 4400 g och föddes på dagen, i början av graviditeten tog jag 3 progeteron om dagen.. Tänk vad mycket hon skulle vägt om jag inte tagit vagitorierna... ;)

• Diamondsareforever

grattis till plussen!

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.