Ostimulerad FET symtom tråden.
Hej!
Vilken passande tråd, gjorde precis ett ostimulerat FET och hoppas att det är ok att jag smiter in och ställer en fråga. Tar ni något progesteron nu efter insättningen och i sådana fall hur mycket?
Hej!
Vilken passande tråd, gjorde precis ett ostimulerat FET och hoppas att det är ok att jag smiter in och ställer en fråga. Tar ni något progesteron nu efter insättningen och i sådana fall hur mycket?
Stort grattis fipochi och diamonds!!! Vad härligt! Jag tar progesteron en gång om dagen men är lite orolig för att det är för lite. Kanske bör öka till två om dagen jag med. Gjorde insättningen i onsdags. På vilken dag testade ni och hur länge var embryot odlat? Blir ju även väldigt nyfiken på om ni kände något under tiden eftersom man själv går och känner efter hela tiden.
Habanita, vad tråkigt men skönt att du verkar ta det bra! Nya tag nästa gång och då måste det gå vägen!
Tack fipochi och diamondsareforever, jätteintressant att höra om hur ni har känt det.
Jag har som du fipochi fått femdagars tillbaka och nu går jag och känner efter hela tiden, är ju bara på dag tre så efter era beskrivningar kan jag koppla av några dagar till innan jag ska börja leta efter tecken (lättare sagt än gjort).
Däremot tänker jag börja med progesteron två gången per dag från och med imorgon, kan ju inte skada iaf?