• hemulen

Ostimulerad FET symtom tråden.

Habanita, jag läste att det är mest vanligt med implantation på dag 6, vilket jag antar betyder typ igår för dig?! Jag tänker att du fick ett 5-dagars och symtom ruvardag 1, vilket motsvara dag 6 Vad spännande, du har säkert rätt i det du känner och känner igen från förra grav. Håller tummarna för det!

• hemulen

Habanita, det verkar ju hur lovande som helst med dina symtom, kuuuuul!!!
    RD5 blir det idag för mig, inga symtom här förutom att det igår kändes som att någon lagt ett blytäcke över mig. Ville bara ligga still och inte göra något, inte sov-trött bara "lam".

• hemulen

Håll ut Habanita, hormonerna kanske tar fart snart. När har du BIM? Själv har jag "bröstpirr", mer igår än idag. Ni som haft det, brukar det variera från dag till dag hur mycket ni känner?

• hemulen

Nej fy fasen, besviken igen... Testade igår kväll på RD 11, men inget plus och i natt kom tant röd... Ont som fan gjorde det också så det gick inte att sova . Fy vad less jag är på att vänta på bebis, har hållit på i snart 1,5 år.

• hemulen

Jazmine, stor tröstkram och eller hur, det får kosta. Är det din första IVF omgång? Som sagt jag ska börja med akupunktur, 450 kr per gång känns som små summor i sammanhanget.

• hemulen

Nej inget progesteron här. Jag gjorde det vid färskförsöket men vid FET så verkar de på Ackis tycka det är bäst att köra helt utan hormoner om man har en hyfsat normal menscykel.

• hemulen
    Diamondsareforever skrev 2011-09-21 14:17:11 följande:
    Tack..! men vågar inte jubla, mycket kan hända.. Nu kommer tanken, tänk om båda 2 tagit sig.. :))))))
    Har du testat igen? Jag tycker det helt klart ser positivt ut, grattis i så fall.
  • hemulen

Men nej Habanita! Vad tråkigt för dig. Stor kram, jag känner med dig. Har ni embryon kavr i frysen?

• hemulen

Argument mot progesteron är att man i vissa studier sett lite minskad födelsevikt om man använder det. Svårt att veta vad som är bra men på Ackis säger de att om man har egen äl så har man oftast också tillräckligt med slemhinna för att embryot ska fästa.

• hemulen

Habanita och Jazmine, hur går det med era nya kärlekar (hund och fågel så att ingen tror något annat)?

Här blir det inget nytt djur än, men däremot ägglossning idag På fredag ska jag bli ruvare igen med vårt sista embryo. Shit vad nervös jag blir. Hoppas verkligen det överlever, annars blir det ju inget denna gång.

• hemulen

Heiden och lyckospeja, grattis till era plus! Vad fantastisk! Förstår oron för ev missfall, den kommer att komma även för mig om jag nu skulle plussa. Idag RD1, fick ett trecelligt embryo igår!

• hemulen

5ifamiljen, tack för tankarna. Mensen kom tyvärr i torsdags och jag känner mig rätt knäcktGråter. Har inte varit inne på FL sedan dess. Nu väntar nytt äp och det är väl lite vätetid till det.

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.