• jazmine25

Ostimulerad FET symtom tråden.

Hihi. jag verkar vara den första att hitta hit. Jag lovar att jag kommer skriva mer när jag fått tillbaka min pingu. Jag hoppas den överlever upptiningen bara. Det ska bli så kul att ruva tillsammans med dig och alla andra som förhoppningsvis hittar hit.

• jazmine25

Jag har idag blivit Ruvare. jag fick tillbaka 1 tvådagars embryo. Embryologen sa att den var ett toppen embryo. Jag tycker att jag ser lite fragmentering. Jag ska lägga in en bild. Jag litar dom som jobbar på akkis att det är ett toppen embryo och hoppas att jag får gå hela vägen denna gång.

• jazmine25
    HaBaNiTa skrev 2011-09-08 18:05:10 följande:
    Ser ut som ett toppembryo Jazmine hur mår du? Känner du någon molvärk? Kram
    Jag känner ingenting och kommer nog inte känna nåt på ett par dagar. jag har läst att det tar ca 72 timmar för ett 2 dagars att fästa.
  • jazmine25
    skatten12 skrev 2011-09-08 21:57:41 följande:
    grattis jazmine :)
    Vad roligt och vad fin :)

Tar de 72 h. ? Vad tar de intedå för en blastis ?!:) håller varenda tumme :)

Habinita : trötthet ? Jisses vad bra :) Här hs du en som är halv dö! Gud vad jag sover slappar o gäspar :) love it !

Hoppas fe inte gör nått att jag är inne o skriver här ;) pyss på er !
    Jag tror det är 24-48 timmar för blasto.

Jag gillar också att du skriver här.
  • jazmine25

För mig är det RD 3 idag och det känns som tiden bara kryper fram. Jag tycker oftast att jag inte känner nåt och ibland känner jag lite men det kan lika gärna vara inbillning.

• jazmine25
    HaBaNiTa skrev 2011-09-11 13:28:44 följande:
    RD 6 idag.Jag börjar jobba imorgon lite nojjig över det. Men det ska nog gå bra det med. Hade sex idag och fick lite molvärk efter. Så fick jag sist och jag känner att det finns något därinne. Svårt att förklara men känner mig gravid. Kommer tjuvtesta när som helst en annan sak som jag hade glömt som jag kände sist kom igår igen. Ville äta kräm till frukost men kände vid första skeden en smak av kartong och ville nästan kräkas. Bad mannen och barnen smaka men de tyckte inte det smakade så. Kom på att jag hade samma "problem" sist så test blir det när som helst haha ilar även i brösten.
    Vad härligt...Jag tor verkligen att det är din tur nu. Ja hoppas du får ett starkt plus
  • jazmine25
    HaBaNiTa skrev 2011-09-11 20:52:53 följande:
    RD 6 och minus på gravtest mår fortfarande lika och tror fortfarande på att jag är gravid för symtomen ökar. Inte kan man väl vara skengravid med så mycket symtom???? Usch vad jobbigt att det inte visade nåt
    Jag tror hormonerna inte är tillräckligt höga för dig ännu. för det låter ju verkligen som du är gravid. Jag håller mina tummar att så är fallet och att du plussar på RD 12
  • jazmine25

Jag håller mina tummar hårt för dig... Det är banne mig våran tur nu!

Ego: RD 6 idag. Jag har haft 2 nya symtomer idag och jag hoppas det betyder nåt. Jag har ömma och svullna bröst + att jag är lättirriterad precis som jag var förra gången då jag plussa. Nu är det 12 dagar kvar till Td

• jazmine25

Ego: RD 7 Idag och hoppet är bortblåst igen. Vad ska jag ta mig till? Vill ju så gärna men vågar inte hoppas. Börjar bli rädd för hur det kommer kännas vi minus eller mens. Kommer det kännas som en katastrof? Jag och maken har ju dessutom lagt ut 9 000 kr på denna FET. Vi har egentligen inte dom pengarna. Jag är ju sjukskriven och utförsäkrad så min inkomst är noll kr i månaden. Jag vet ju att vi kommer ha råd med 2 FET till nu under hösten och sen kommer vi köra igång med den sista grattis IVF:en. Hatar att jag stressar så inför framtiden. Mitt hjärta försöker skrika åt mig att ta det lungt du kommer få ditt plus men mitt huvud tänker tvärtom.

Jaja hoppas jag har hittat hoppet till imorgon. Så glad att jag har er!

• jazmine25

Jag är på RD 7 fortfarande hoppet har ökat lite mer jag känner av brösten lite grann. Just nu märker jag mest att det är nåt skumt med mitt humör. Jag berömde mamma för den goda maten och började gråta för jag tyckte det var så gott. Sen tyckte jag maken var så gullig över telefon när han sa att han älska mig att jag var på väg att börja gråta. Att maken säger att han älskar mig är inte ovanligt så det var inte därför jag var påväg att brista ut i tårar. Sen har jag velat dela ut några örfilar för jag blivit så himla irriterad.

• jazmine25

min mens kom också idag. Jag hatar livet just nu. Vi kommer köra på en ny FET direkt. Jag har 4 st i frysen. Men det var 9 000 kr som försvann nu. snart 9 000 kr till. Men vad gör man inte för att få barn

• jazmine25
    hemulen skrev 2011-09-18 18:48:13 följande:
    Jazmine, stor tröstkram och eller hur, det får kosta. Är det din första IVF omgång? Som sagt jag ska börja med akupunktur, 450 kr per gång känns som små summor i sammanhanget.
    Det var vår förtsa FET på vår första IVF. Nu ska vi hoppa en cykel och satsa på att göra en helt ny IVF i mitten av oktober. Vi ska köpa en papegoja nu också så jag kommer ha fullt upp men det är bara kul såklart.
  • jazmine25

Heiden hoppas du får utslag snart.

Det ska bli ass kul. jag har hittat en flicka av arten Grå jako. nu är det bara ett namn som fattas. Jag ska köpa bur och grejjer imorgon. Jag ska få titta på fågeln på lördag men kommer inte hämta hem den förrns efter min och makens London resa så runt den 6/10 blir jag en stolt ägare av en papegoja.

Så här ser arten ut

• jazmine25
    heiden skrev 2011-09-20 19:41:54 följande:
    Å vad fin, vad skoj, får ni lära den prata :), de Grå jako brukar väl vara ganska duktiga på att lära sig va?

Jag fick utslag idag så på måndag ska vi sätta in, hoppas hoppas det klarar tining!! Började återigen akupunktur idag också, hoppas det kan hjälpa kroppen lite....

Kramiz 
    En grå jako är en av dom bästa papegoj pratare. Men den finns såklart ingen garanti men självklart ska jag försöka träna den till att prata.

Lycka till på måndag
Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.