• skatten12

Ostimulerad FET symtom tråden.

Vandrande pruttkudde!! Känner igen de där ;)

• skatten12

Jag med klåda på mage och kropp ? Antingen är de torrhet förde blir kallare ute eller grav ? Kan man de ?

Jag fick molvärk i magen . Blödande tandkött när jag borstar tänderna . Ömma bröst o gaser . Nu är de mindre gaser till o från än för en vecka sen bajsar inte lika mkt :) (segare tarmrörelser kanske !?!:))
    Jag mår illa på morgonen:))

Håller tummarna här !!!!

• skatten12

Gumman ! Lugn! De är normalt .. Kom ihåg vad jag sa :) inte konstigt dem har varit där inne plus att de växer :) !! Klart du ska få bebbe nu ! Gå nu o fråga om han älskar dej ;) haha

• skatten12

grattis jazmine :)
    Vad roligt och vad fin :)

Tar de 72 h. ? Vad tar de intedå för en blastis ?!:) håller varenda tumme :)

Habinita : trötthet ? Jisses vad bra :) Här hs du en som är halv dö! Gud vad jag sover slappar o gäspar :) love it !

Hoppas fe inte gör nått att jag är inne o skriver här ;) pyss på er !

• skatten12
    HaBaNiTa skrev 2011-09-09 00:00:03 följande:
    Kan inte sova pga molvärken. Har börjat ila lite i brösten men inte mycket men har däremot fått mer finnar min man påpekade det idag. Hmmm kommer nog testa tidigare men tidigast RD 10 isåfall. Är trött men molvärken är riktigt jobbig just nu
    Gumman! Jobbigt med värk ;( men ta en värmekudde ? Mys ner dig i soffan nån dag? Är du ledig nått ?
    Se de positivt att de kanske faktiskt är nått som växer där inne ! Baby
    Håller tummar o tår att dina ilningar är plus tecken :)

Själv har jag fruktansvärt ont i bröstvårtorna, kan ej nudda dem. Jikes! Skrattande
    jazmine25 skrev 2011-09-09 01:13:29 följande:
    Jag tror det är 24-48 timmar för blasto.

Jag gillar också att du skriver här.
    Ok :) De går undan med dem där små rackarna ! Hjärta
    Hur känner du dig ??

KRAM TILL ER Hjärta
  • skatten12

Hejja Hejja!!! Usch tycker Jag har
    Molvärk vid vänster sidan ... Är sä nervös för nått fel :( varför på sidan för !!!!

Usch får inte tänka så! Men utomkveds är de vanligt vid Ivf ?

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.