• HaBaNiTa

Ostimulerad FET symtom tråden.

Hej alla fina IVF tjejer. Tänkte skapa en tråd för oss som gör FET i ostimulerad cykel för att prata av oss om bl.a symtom. 

Jag gjorde första IVF i april med ET som inte gick vägen och sedan ett FET i stimulerad cykel i juni och blev gravid. Men som tyvärr slutade i missfall i v6

Tänkte göra en lång paus då jag blev helt  förstörd. Men så började jag kolla med ägglossnings stickor (CB) och fick omslag 19 dagar efter MF och två veckor efter detta fick jag min mens. Under denna tid så ringde de upp mig från sjukhuset och frågade hur det gick med graviditeten och de hade inte sett att jag fått missfall under tiden som de hade sommarstängt.

Men jag berättade då om min ÄL och de tyckte att jag skulle passa på att köra en ostimulerad FET nu när kroppen kommit igång själv efter att jag inte har haft mens på1½år pga PCOs. Så nu sitter jag här med en liten eskimå i mig som odlades i 5 dagar alltså en blastocyst. Idag är det ruvardag 1 då jag fick återföringen igår. Har känt molvärk sen återföringen och det kommer och går. Känner just nu inget annat speciellt men det är så otroligt skönt o slippa alla hormoner och speciellt progesteronet. Hoppas min kropp tar emot denna lilla frysis, att vi får ett fint plus som denna gång går hela vägen till en efterlängtad bebis,
    TD är den 23:e september för oss och jag har lovat min man att vi ska hålla oss tills dess. Haha svårt jag vet men vi ska försöka Hjärta

Skriv gärna vilka symtom ni har. Om det är någon som gjort ostimulerat FET innan så skriv gärna om den och hur det kändes. Har letat som en tok efter en sådan tråd men finns inga bra. Därför bestämde jag mig för att starta en ny  

Nu ska vi alla få stora tydliga plus här inne som ger oss våra efterlängtade bebisar.
    KRAM PÅ ER 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-06 23:36
    just det ett annat symtom är att jag är lite uppblåst (gasig) haha

• Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.
  • HaBaNiTa
    jazmine25 skrev 2011-09-07 00:07:25 följande:
    Hihi. jag verkar vara den första att hitta hit. Jag lovar att jag kommer skriva mer när jag fått tillbaka min pingu. Jag hoppas den överlever upptiningen bara. Det ska bli så kul att ruva tillsammans med dig och alla andra som förhoppningsvis hittar hit.
    haha ja gumman nu ska vi ruva tillsammans och det är klart din lilla klarar upptiningen bara några timmar kvar nu  
  • HaBaNiTa

Dealiy hahaha ja det känns ju så haha. Hur mår du? Kan du berätta lite om dina första symtom? Puss

• HaBaNiTa

inatt har jag inte kunnat sova så mkt varit upp o kissat flera gånger och haft molvärk mest på vänster sida samt den där kittlande känslan jag hade sist så den kanske har fäst? Har även haft en otrolig klåda överallt på kroppen. Någon som upplevt samma så tidigt?

• HaBaNiTa

Brösten känns inte än och inte heller illamående. Får vänta o se. Men klådan kommer till och från och Molvärken med. Vattniga flytningar och ont i ländryggen hoppas hoppas vi lyckas denna gång

• HaBaNiTa

Hemulen: hoppas du har rätt och att det jag redan känner är graviditets symtom. Tror den fäste inatt faktiskt men men vi får väl se längtar ihjäl mig till TD. Min man skrattade åt mig idag för att jag hela tiden frågar om han älskar mig då han minns att jag var så sist när jag blev gravid hahaha det var ett roligt symtom tycker jag

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.