we wish for a baby skrev 2011-09-07 17:41:58 följande:
Jag testar oxå med testlagrets har ett gäng som ligger och väntar på mig här hemma, då ovissheten blir för stor.
Jag ruvar nu för sjätte gånge, de tidigare gångerna så har jag fått minus på testdag och plusat tre, som alla slutat med missfall.
Det är andra gången de gör aha för oss och båda gånger på blasto det har gjort det utan att vi behövt fråga. Jag plusade sjukt tidigt då, fick skuggor redan på dag fyra (testlagret) och dag sju tog jag ett digitalt gravid 1-2 blev det. Hade vid den ruvningen en jättedålig slemhinna som antagligen gjorde att de blev missfall.
Vilken klinik går du på? Jag går i på Faluns privata.
Alla gånger jag plusat har jag alltid börja testa för tidigt och då fått se ett plus växa sig fram till slut.
Åhh vad jag hoppas att du ser en skugga där, det är alltså fullt möjligt lika väl som att de kommer senare.
Sjukt påfrestande är det att ruva iallafall, man slits ständigt mellan hopp och förtvivlat.
Jag går privat på Sankt Görans. Det är ju samma kedja som den i Falun är med i tror jag. De har aldrig någonsin sagt något om min slemhinna, vare sig bra eller dåligt. De säger att allt ser toppen ut hela tiden i allmänhet men ändå har det ju inte blivit något än... Får jag fråga vad ni har för "grundproblem"? Vi har manlig faktor – slöa och få simmare + att jag hade ett myom i livmodern, men det är bortopererat nu.
Äter och dricker du som vanligt när du ruvar? Min klinik sa att jag kunde göra det. Men jag har förvandlats till en asketisk renlevnadsmänniska som inte vågar äta/dricka något innan jag noga kollat om det är ok.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Hade migrän i en vecka när jag vande mig av med kaffet,,,