Inlägg från: Jacquline D |Visa alla inlägg
  • Jacquline D

Fler unga mammor i Halsmtad/Laholms trakterna!?

Hejsan! Jo vi bor i Halmstad! Jag är 18 och min son Lowe är 16 månader :)

• Jacquline D

Nja, jag bor i Holm. Men min son har för tillfället jättehög feber och är förkyld, så får se i veckan om han piggnar till så kan vi ju ses :)

• Jacquline D

Hehe ja, det ligger 7 km från stan, förbi kärleken om man kör mot kvibille ungefär :)

• Jacquline D

Äsch tar 10 min med buss så det är väldigt smidigt. Har du Facebook eller något så kanske du kan lägga till mig där istället? Jacquline Dahlström heter jag :)

• Jacquline D

Fannycecilia: tack, och grattis till dig med! :) jag är på tok för nyfiken haha och sen gick det verkligen inte att missa att det var en pojke på ultraljudet, så tur va väl det att vi ville veta ;)

Jag har mått jättebra hela tiden och mår fortfarande toppen, har tack o lov sluppit illamående och allt sånt. Hur mår du? :) jag är i vecka 22 nu, sj?

• Jacquline D

FannyCecilia: jaha va trist, får hoppas att moderkakan flyttat sig nu då. Det är väl inte hela världen annars heller men ändå.

Ja det är skönt att ha sluppit, har nästan mått för bra och knappt trott på att jag varit gravid men nu sparkar han ju för fullt så nu är det inga tvivel längre :) halsbränna har jag oxå haft men har äntligen hittat en tablett som fungerar!! Förra graviditeten var det bara filmjölk som hjälpte :P

• Jacquline D

FannyCecilia: åh, hur va 3D ultraljudet? Jag har nämligen bokat in ett i februari. Hade lite beslutsångest om vilken vecka, det kostar ju lite så får gärna va så bra som möjligt men kommer va i 27+0 då :)

Jag äter galieve tuggtablett. Ja testa fil, det har inte funkat lika bra för mig denna gången dock :(

• Jacquline D

Okej, Emmaljungakliniken i Göteborg ska vi till, valde dyraste alternativet med video till, men det är ju förstås en förutsättning att bebis vill visa sig för att det ska va kul. Får väl hoppas dem har överseende om det nu inte skulle vara så :) Vart var ni?

Svar på tråden Fler unga mammor i Halsmtad/Laholms trakterna!?