Inlägg från: nemo1 |Visa alla inlägg
  • nemo1

Min katt mår dåligt!!! Förstoppad. Husmorstips tack!

Är du helt säker på att katten är förstoppad? Den kan ju även ha problem med urinvägarna, håll koll på att den kissar.

• nemo1

Tänk på att tonfisk inte är bra i stora mängder då den innehåller mycket magnesium som ger urinsten. Häll på lite olja på maten. Berättade du att katten dricker mycket? Togs det ett glucosprov på katten?

• nemo1
    nemo1 skrev 2011-08-29 22:19:29 följande:
    Tänk på att tonfisk inte är bra i stora mängder då den innehåller mycket magnesium som ger urinsten. Häll på lite olja på maten. Berättade du att katten dricker mycket? Togs det ett glucosprov på katten?
    Förlåt, postade i fel tråd Skäms
  • nemo1
    84 M N skrev 2013-06-14 21:05:17 följande:
    Jag misstänker att min katt är förstoppad han äter som han ska men han går ej på toan misstänker också att han har fått urinväxtinfition vad ska jag göra har tagit bort torrfoder
    Kissar katten? Hur är allmäntillståndet? Äter? Feber? Varför har du tagit bort maten?
  • nemo1
    Monster92 skrev 2014-01-06 02:26:34 följande:
    Kan någon hjälpa mig? Min katt har vårt att bajsa och hon kräker upp maten... Finns det någon som vet vad det är?
    Ring veterinären. Varför går man in på ett forum och frågar? Finns inga veterinärer här!
Svar på tråden Min katt mår dåligt!!! Förstoppad. Husmorstips tack!