• Mellie02

superdåliga caféregler!!

exiteme skrev 2011-08-29 13:00:59 följande:
    Det är just sådana som dig som gör att småbarnsföräldrar får dåligt rykte på caféer och liknande.
    Men herregud asså!  Om man går på cafe med sitt barn ska man väl kunna byta kiss/bajs blöja på deras toalett om dom nu inte har skötrum! 
    Och klart man ska kunna slänga blöjor i soppkorgen! ok,är inte smartaste kanske att inte ha påsar (har själv använt påsar) Men annars  får väl de cafet se till att städa och tömma sopkorgen! 

Om jag ägde ett cafe så skulle jag ALDRIG säga till om en sån sak ,utan se till att toaletten städades. KUNDSERVICE kallas det...  

Folk överdriver.. "ger småbarnföräldrar dåligt rykte"  Löjligt!

Ännu är inte den sista idioten född!
  • Mellie02
    knisse skrev 2011-08-29 20:22:55 följande:
    funkar samma sak om man skiter pa skötbordet. perssonalen far väll ta det...
    Tror inte ts lämnade en öppen bajsblöja  där bajset fläkte ut för alla som kom in. . ?
     Är väl stor skillnad på en ihop rullad/tejpad blöja och en skithög på ett skötbord? allvarligt .

Alla har vi olika åsikter ,så är det med allt.

Jobbar själv inom ett stort service företag där vi inte har skötrum. Om nån nu kom in och frågade om skötrum skulle  jag hänvisa dom till toaletten och sedan se till att det städades undan om nu det fanns en bajsblöja i sopkorgen. Vi har städare som fixar sånt ,men skulle lika gärna fixa de själv  om de vore så! 
    För på mitt jobb är det kunderna som är A och O. Med eller utan bebis =)
  • Mellie02
    knisse skrev 2011-08-29 20:44:08 följande:
    om man skiter i ett hörn av skötbordet och garnerar med lite papper sa det inte syns sa mycke är det alltsa ok
    Hahah men wtf ! Dålig jämförelse!!  Om nån mår dåligt och springer och måste spy men "hinner" inte få upp toalocket utan i all hast spyr i papperskorgen. Är inte de ok då? De luktar förjävligt ,är otrevligt,men personalen skulle väl aldrig säga till kunden att knyta ihop påsen och ta med sig den ut ?!  Dom skulle helt enkelt  se till att det blev städat. .

Om man nu inte förbjudit barn på de cafet får dom väl räkna med en o annan blöja i papperskorgen.

Håller dock med om att ha påsar är bra och lite trevligare. 
  • Mellie02
    knisse skrev 2011-08-29 21:00:33 följande:
    spyr du ner ett hotellrum är det mycke möjligt att du far betala för städningen
    Men inte om man spyr i papperskorgen/sopkorgen...Då töms den bara Tungan ute
Svar på tråden superdåliga caféregler!!