• Tokmaja

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Precis!!! Hoppas att allt går bra för henne och Snuttgurka, börjar bli nyfiken nu!! Det där med blåsa som vattenfylls hade jaginte hört talas om till för en stund sedan och det vill jag nog inte testa... Hur mycket över är du nu? Jag är +8

• Tokmaja

Selmas - Det är lite närmare för oss att åka till borås, komme rint eihåg hur långt det är till NÄL.. Har ju Östra (i göteborg) att välja på ockås, men dit vill jag inte!! skulle det vara så att det är fullt i Borås så åker vi till NÄL. har bara hört gott om Borås, har några kompisar som fött där så jag känner att ja gär i trygga händer. Dessutom kan sambon vägen utan och innan så man kan ju ta sig dit på ett litet kick om det skulle vara så

• Tokmaja

Jag är fortfarande kvar....

STORT GRATTIS LINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag läsa förlossningsberättelser för att peppa mig själv

• Tokmaja
    GRATTIS SNUTTGURKA!!!

Äntligen gav alla de där värkarna resultat! Har provar den där äppelkakan och den gjorde stor succé hos sambon!

KidA - Han är ju helt underbar lilla Budda!

Ellynil - Vi har bestämt att andranamnet kommer att bli mitt eller sambons förnamn eftersom vi inte har några direkta släktnamn
  • Tokmaja

Hmm, vi är några tappra plussare kvar.. Det är ju sååååååå tråkigt att traska omkring hrä hemma och inte känna nått. Jo, förresten bara för att det är så kallt så har jag fått ont i fogarna och där vill jag INTE ha ont...

Det är i alla fall hräligt att läsa om alla bebisar, namn, kläder, vagnsturer. Snart är jag också där!

Ikväll ska jag och sambon gå och bowla, har hört att det kan sätta igång det hela. Alla sätt är bra utom de dåliga..

• Tokmaja

frutti - Tror nog att din BM har rätt, min säger samma sak.. men man kan ju alltid önska har också tid på tisdag för överburenhet och med min vanliga otur så kommer jag att behöva använda den Har du några känningar?

• Tokmaja

Grattis snöfall till din STORA guldklimp hoppas att du mår bra efter allt

Nu har jag varit och bowlat med sambon, urskoj!! Fast det var lite jobbigt med en stor mage. det var vi och alla barnfamiljer, discobowlingen började lagom till vi gick, skönt att slippa det. Efter det satte vi i oss varsin pizza och tänkte nog få igång honom lite ikväll, då har jag verkligen gjort allt som står i min makt annars blir det till att vänta till på tisdag...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!