• Tokmaja

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

kidA och Snuttenuttan - Tack så mycket!! *dansar omkring med blommor i händerna*

• Tokmaja

Weiring - så skulle jag också vilja ha haft det, har ätit ordentligt (gröt nästan varje morgon) frukt, middag, frukt och kvällsmat men ändå så ställer man sig på vågen och dne visar, håll i er nu, 92kg. Det är tur att man inte drabbas av panik...

• Tokmaja

Linda - Tack så mycket. Sambon ska bjuda på lunch idag, kina mat!!
    Skönt att det är bra värden i alla fall. Rolle får se till att pluppa ut snart *hytter lite med fingret åt Rolle*

• Tokmaja

Stort grattis FruL!!

Mitt SF mått i v.40 (39+3) var 38 och denna vecka ha rjag inte varit där så jag vet inte, men tror att magen har vuxit lite till... Får se om jag hamnar hos BM på måndag eller BB. Hoppas verkligen på BB

• Tokmaja

Nånting är det som händer idag, magen är jätteöm och kan kanppt sitta upp (rak i ryggen) utan att det gör ont i magen. När jag skulle sätta mig i bilen förut så var det tur att jag inte hade någon i närheten för det gjorde VÄLDIGT ont när allt trycktes ihop. Vår mysiga lunch som jag skulle ha med sambon idag blev kort, åt kanppt något. Allt är obekvämt. Dessutom känns det som om jag har en fotboll, framtill nere (om ni fattar)

• Tokmaja

Morron!

Inatt har jag faktiskt sovit så gott så att jag inte ens har varit uppe för att kissa, men känner nu på morgonen att det fattas ganska mycket vätska i kroppen så idag får vi nog fylla på... Av det onda som jag kände av igår är allt borta Tog alvedon igår kväll och efter det, puts väck...

Snuttgurka - Gud va skönt att slippa laga middag, man kanske skulle bjuda hem sig itll mamma och pappa idag?? Njut extra av maten nu!

• Tokmaja

Stackars Linda, magsjuka är ingen höjdare *kramar om* Men det kanske inte är det.... Hoppas kan man ju alltid!

Snuttgurka - Hoppas att detta är dagen D, du har ju haft förvärkar jättelänge nu!

BF +4...

• Tokmaja

Kanske en Saga - Stort grattis till lillkillen!! 3 mars, vilket bra datum (då fyller jag också år)

Linda - Födelsedagen var bra men hade ont och var sååå trött. Fick en jättefin, liten digital som jag har önskat mig av min kille. Ville ha en kamera som jag kan ha med i skötväskan!

Idag har varit en dag som jag gärna hade hoppat över. Riktigt deppig dag BF+5, även om jag var inställd på att gå över tiden (min mamma gick över med alla 3 barnen, 8 och 14 dagar) så känns det verkligen så deprimerande när man inser att man också gör det. Får hoppas att jag har nått botten och är på väg upp... Tjock är jag, ont har jag, trött, rastlös. Finns det nått jag inte är....

Nä, nu får det vara färdig gnällt. Får ju se det som att jag hela tiden kommer en dag närmare lill*n

Hoppas att alla har haft en bra dag och helg!!

• Tokmaja

Stor grattis hild!!!

Här är det svinkallt idag. Klockan är 8 och det är -17 ute, brrr. Fast nästan värre är det att temometern inne visar 16,8 grader, BRRRR. Så går det när man håller på att renovera hus och vintern vägrar ge med sig. Som tur är är det inte lika kallt uppe så idag blir det nog mycket surfande

I em ska jag till BM, får se vad hon säger. Är ju BF+6 idag och hon kommer säkert säga att vi får vänta lite till den kommer snart, hmm

Nä, nu MÅSTE jag äta om jag inte ska spy...

• Tokmaja

lagom till Linda går så kommer jag Efter att jag var uppe imorse så tog jag med mig frukosten i sängen och sen somnade jag om efter att ha kollat tv en stund och läst. Så nu klockan 12 är vi redo för dagen Har ställt in alla aktiviteter hemma, dvs städa, diska mm. Blå himmel ute, temometern har jag inte vågat kolla på igen efter chocken i morse. Har på övervåningen är det i alla fall varmt!!

linda - Är urbra på att renovera, talar om för Stefan hela tiden vad det är som behöver fixas. Han är inte lika glad över detta dock Anledningen till att det är så kallt är att vi håller påatt tilläggsisolera huset och sätta panel, var ju inte tänkt att det skulle bli så låååååång vinter och framför inte så kallt..

Snuttgurka - Förkylning är ingen höjdare, men är u gravid så kan ju killen vara sjuk, är ju samma sak enligt ett visst kön

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!