BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Jag ska inte ha flerså jag fårväl vänta & se barnbarnenpå det viset. Äldsta dottern är ju tolvisommar
Jag ska inte ha flerså jag fårväl vänta & se barnbarnenpå det viset. Äldsta dottern är ju tolvisommar
Ingen annan som är vaken nu? Jag kan inte sova för jag har sån klåda Rimmar ju bra, men kul är det inte!
axxette: Jag har fått klådan pga att jag äter pencillin motbihålsinflammationså det är svampen som härskar nertill för tillfället igen!!!
Grattis & tröstekram ar tilldig idag pådin födelsedag SnutteNuttan! Hoppas allt går bra fördig hos BMimorgon & att det bara va tillfälligt höga värden idag.
Morotsjos: Skönt att du är så aktiv & att du nu vet att dumåste hjälpadig själv igång & att du vet att du slipper gå över förlänge.
Frutti: Precisså somdukändemedmaktlösheten över sitt barn som bara skriker & äronöjt & somman har svårt för att älska va det sominträffadenär jag fickmin son i aug2004 så jag fasar & hoppas att inte dekänslornakommer igen nu när jag ska ha Selma inomkort.
SnutteNuttan: Det låter ju helt klart somomdet faktiskt ärdin tur nu & att du får bebis innan helgen! Hur känns det egentligen? Lite nervöst eller är du cool? Inget nytt här merän att det ärför varmtförmig under täcket på nätterna såklådan börjar halv tre pånätterna alltid
Lycka till SnutteNuttan!
Kika in hos mig för nu finns ny magbild från igår kväll på plats.
Ska till BM imorgon för koll. Hoppas det är sista förmig oxå.
Välkommmen åter Linda! Nu får du allt förklarad ig vart sjutton du har hållit hus? Allatrodde ju att du åkt in & fåttbebis!!!
Grattis villblifler till din tid för bebisigångsättning! Jag har som förslag till mannen att vi ska åka till IKEA i helgen för det har jag hört ska vara effektivt om man vill få igång förlossningen.
Annars så är det lite små sd då och då inga allvarliga.
Bf om 6 dagar
Snuttenuttan: Du får ändradin signatur under dinainläggför du har ju inte alls 5 dagar kvar till bf längreutan bara timmar kvar sånedräkning fördin del!!!
Lycka till & hoppasdinkroppsköter sitt själv så duslipperigångsättning!!!
Gissaomjag är avundsjuk!!!!
Godmorgon alla!
Jasså det blev inget somstartade av sig själv för Snuttenuttan utanhon fick vackert väntatill kl7 idag påmorgonen. Önskar dig all Lycka till!
Här är allt lugnt men tyvärr så känner jag av förkylningen igen & ont ihuvudet samt tryck i högra kinden så vem vet kanske bihålsinflammationen är på intågande igen& jag som va så lycklig igår för ikväll tar jag sista pencillinkuren. Ska till BMidag 12.45 så dåfårvi hoppas det är sista gången för mig oxå. Kanske ska ta en tur till IKEA i helgen bara för att man hört att det ska vara effektivt.
Cast: Vilket IKEA ska du till? Vi far till Bäckebol utanför Gbg, men det blir tidigast imorgon.
Annars så sitter man här framför tv´n & datorn & orkaringenting utan ärlesspå att tiden går så långsamt.Mannen känner samma sak & kan inte han heller ta sig för göra något vettigt.