Inlägg från: Snuttan77 |Visa alla inlägg
  • Snuttan77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Förresten, igår hos bm fick jag veta att bebisen flyttat sig, från att ha legat med fötterna åt höger så ligger de nu åt vänster... Var nog därför jag hade en väldigt bökig mage för några dagar sen.. Men då funderar jag.. Om bebisen var fixerad sist jag var där, hur kan den då ha flyttat på sig?!?

• Snuttan77

Tokmaja, det tyckte jag med.. Men det var både en student och min ordinadrie bm som kände och då var fötterna på andra sidan av magen.. Huvudsaken att bebisen mår bra så ärjag nöjd, hade ju ett fasligt bökande i magen för några dagar sen, då hade väl bebisen ledsnat på sin position.. Ska äta frukost nu!

• Snuttan77

Hild, självklart.. Tänker ju inte på att bara för att huvudet sitter fast så kan manju ändå röra kroppen.. Var nog mest för att det är ju så trångt som jag vart förvånad. Nu är frukosten avklarad och jag har molande värk i magen, ska lägga mig och se på en film tänkte jag, är egentligen jättetrött i kroppen men kan inte sova, besvärligt.. Tror du värkarna startar igen?

• Snuttan77

Ja, så kanske det är hild.. Ska sträcka ut mig i soffan nu med en kopp te och en smörgås tror jag. Hörs senare! Känns ju som att de skulle kunna starta igen med tanke på den molande värken, men jag vet ju inte.. Fick ju tom värkar hos bm igår!

• Snuttan77

Tack för alla tummar, gör detsamma för er andra med! Nu är det OS och Anja, kanske blir ett guld idag igen, vem vet.. Känslan i magen håller fortfarande i sig.

• Snuttan77

Jag är oxå här, mellan värkarna.. Nån mer som är på gång? Välkommen till gnällklubben morotsjos, jag är nog president där.. Är så less på mitt dåliga humör, nu har det iof varit ok några dagar, men jag har aldrig varit så labil förut.

• Snuttan77

Hoppas det blir nåt för dig nu då Morotsjos, så vi blir fler som har ordentligt ont! Ha ett trevligt kalas oxå!

• Snuttan77

Ja, sen igår em. Kommit och gått men nu är det som mensvärk och däremellan blir det starkare.

• Snuttan77

Tar inget alls faktiskt, de är inte så farliga ännu.. Såg på Monsters Inc. men har inte sovit, är faktiskt inte så trött konstigt nog, mer än i magen.. Hur mår du då?

• Snuttan77

Skönt för dig Hild, önskar jag hade större sömnbehov så jag inte blir helt slut sen när det väl startar på riktigt.. Jag förstår att du inte riktigt känner för kalas, men det kanske kan vara trevligt med lite annat att göra en stund, sen kanske det sätter igång..

Känner inte igen filmen du nämnde, en svensk? Jag har en hög med filmer som jag kan se, men har mest tittat på OS faktiskt. Är inte likt mig att se på så mycket sport, men vad göra när det inte är annat på tv..

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!