• Tokmaja

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jätte grattis Axxette!!! Väntar med spänning på att få se bild på lilla Olle!! 3 1/2 timma blir nog svårslaget, skönt att det gick så fort och bra

• Tokmaja

Å rena babyboomen!! Grattis Cast77!!!!!!!!!

Här händer det inget, har städat toaletten idag och mutat med en semla, men det verkar int eha hjälpt...

snuttgurka - Hoppas att det forsätter och att det snart gör mer ont

Linda - Du blir nog inte ensma i mars, junior lär inte komma än på ett tag... På fredag får h*n inte komma för då ska jag fira födelsedag. Fast det hade ju varit en super present!!

• Tokmaja

Så där, blev så trött efter mitt dagsprojekt att jag var tvungen att sova lite

Junior har också börjat att lugna ner sig i magen, gör några ryck emellantåt bara, senast igår kväll då jag hoppade högt i soffan eftersom h*n sparkade i revbenen....

Inga nya känningar för någon??

• Tokmaja

Snuttenuttan - vilka härliga bilder!!!! *vill också*

Sen igår har magen löpt amok, producerar gaser så vi snart kan värma upp hela huset Konstant hungrig fortfarande men inte en tillstymmelse till varken värkar eller sammandragningar...

• Tokmaja

kidA - vilken otroligt söt film, blev alldeles varm i hjärtat!!

Heja hild!! Hoppas på en uppdatering om bebis!! Vänta till imorgon, hade det kommit från en kille hade jag förstått men en BM?! *skakar på huvudet*

Linda - vad duktig du är, synd att inte Rolle inser att han komemr att bli mer ompysslad när han kommer ut...

Inatt drömde jag igen att jag hade värkar, nått tecken tror ni? Man kan ju alltid önska Magen kör fortfarande så vi får se...

• Tokmaja

Ja en annan ligger ju i lä om man jämför med snöfall, har ju "bara" BF+1 idag..

Å, nu plingade mikron, dags för frukost, mmmmmm

Min dag ska fördrivas följande (utan rangordning), städa spisen, snarare skrubba), kolla in FL, lägga upp gardiner och stryka, kolla in FL, laga mat, titta på TV. Sen kommer det säkert ett par samtal om folk som undrar om jag är hemma, hade jag inte varit hemma hade jag inte svarat....

• Tokmaja

Japp, då kom det lite oväntat besök, kul!!! Synd att inte grannarna var hemma, då kunde de fått nått att skvallra om Kopmisen som kom är nämligen polis, så hon tog "firmabilen" Jätteskoj att hon kom, var längesedan jag pratade med henne så vi fick avverkat både barn, hästar, hundar och gamla kompisar på ganska kort tid...

Så nu när jag fått mitt roliga så är det väl dags att ta tag i mina "att göra"-saker...

Grattis Harley!!!

Snöfall - Visst är det skoj att alla ringer, det får i alla fall tiden att gå här hemma Present till 1-åring, hmmm, nu ska vi se om man kan sparka igång hjärnan.... kille eller tjej?? Kanske nån bygg-grej, typ lego (stora bitar)

• Tokmaja

Linda - Det är väl härligt med en egen superhjälte, läste nått om hans strapatser lite längre bak (om skoter och helikopter..)hehe. Har samma problem med isgata här under snön, men kan inte riktigt klaga på hyresvärlden, slutar med att jag får göra det själv

Idag har jag varit redig och betat av 2 punkter på min lista.. Städa spisen (snarare skura) samt lägga upp och stryka gardiner till sovrummet *stolt* Imorgon blir det inget gjort, ska (om inte junior behagar bestämma sig för att komma ut inatt) åka med min syster till hennes kurs. Hon läser till make up artist så man ska få sig en omgång

• Tokmaja

Linda - Ska bli så skoj att bli ompysslad för en gånmg skull. I vanliga fall är det jag som står med pensle i handen... Så nu har syster yster ordnat så fint att vi får slåss om jobben kolla in www.glizzmakeup.se

Selmas - Färdknäppen, ja undra om man orkar med den nu.. Fast får nog ta den till helgen, har inte tid just nu Har andra planer imorgon och på fredag är det fyller jag år. Fast det hade varit en fin present!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!