BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Grrrrattis Kasper!!
Hejar på dina sammandragningar Tokmaja!!
Grrrrattis Kasper!!
Hejar på dina sammandragningar Tokmaja!!
Lajban - Det var snabba pix!
Linda - Då väntar vi på rapport!
Weiring - Våra knoddar fick samma födelsedag.
Nej så mycket tid har man inte längre. Och när tiden väl finns så har man ju femtontusen saker som ska göras. Ha!
Mina älsklingar ligger och sover fortfarande. Vaknade bara en gång inatt och ville ha käk. Så vi har sovit jättebra. Skönt som tusan! Sen vaknade han igen halv åtta ungefär, då hade snoppen legat lite knasigt i blöjan så han hade kissat uppåt och ut på sig själv och var alldeles blöt överallt. Lilla stackaren. Så upp och på med rena kläder, käka lite gott och sen sussa bredvid pappa i sängen igen.
Så jag har tvättat lite och fick sen tid över att sitta här. Faaast, jag skulle gärna lägga mig bredvid dom igen. Men det känns inte så lönt eftersom tvätten snart är klar.
Tokmaja - Då gissar jag på att din bebis kommer om två dagar!
Bus tittade ut två dagar efter min födelsedag nämligen. Hihi!
JÄTTEGRATTIS på din dag!!
*räcker fram blomster och en stoooor ask med choklad*
STORT grattis fruL!!
Sikken sötis!
kidA - Ja minifomen är urbra mot ont i magen men ajajaj för fisarna vi får stå ut med.
Skicka hit lite tacos Weiring!
Min karl är och tränar fotboll och jag försöker få lilleman att slappna av lite. Inte helt lätt. Han har ingen bra dag idag...
Idag fyller förresten våra knoddar 14 dagar, Weiring!
Här har vi en knodd till som inte sovit gott...
Han luktar lök i andedräkten! Jag som inte ens fick i mig så mycket av det igår. Räckte med yttepytte visst.
Nu ska vi ner till mamma och pappa och låta dom kela med sitt barnbarn.