Inlägg från: malinz81 |Visa alla inlägg
  • malinz81

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jag presenterar mig väl oxå: Är 24år väntar mitt första barn den 21 feb bor tillsammansmed min sambo Daniel i Uddevalla men vi ska flytta så snart vi hittar ett bättre boende typ radhus .
    Jobbade som bartender innan jag blev gravid ska söka nytt jobb i sommar nån gång tänkte jag om allt går enligt planerna.

• malinz81

Namn har vi nog bestämt oss för men man vet ju inte hur det känns när det väl tittar ut en liten

Tjej: Julia Isabelle
    Kille: Oliver Alexander

Vad tror ni om det är det "tråkiga" namn??

• malinz81

julius händer det något för dig??? eller är det lugnt och stilla???

• malinz81

En fråga till er visa kvinnor: Jag får hemska sammandragningar av den onda typen efter jag varit på toa och kissat någon mer som har det så eller vet något som kan lindra det för det är inte skönt kan jag lova när man springer på toa med 2 timmars mellanrum..

• malinz81

snuttenuttan dina fötter är ju lika söta som mina .

• malinz81

Måste klaga lite idag...
    Är helt slut har inte kunnat sova på hela natten har så vansinnigt ont på min högra sida känns som det är 10revben som gått av och som om inte det vore nog ligger den lill* och knuffar upp dit hela tiden.
    Och hela min mage är stenhård börjar bli lite orolig trodde inte man skulle må så här kasst när det började närma sig.
    Borde ju vara laddad till tusen nu ju

Ska till bm i morgon iaf och då ska hon avgöra om jag ska få gå på ett viktskattningsul . *Hoppas*
    Hoppas hon kan komma med något tips eller något possitivt att säga känner att jag är på gränsen till att bli en riktig lipsill

• malinz81

julius dom kollar varje gång jag är där och det har inte visat något än men vi får väl se vad hon säger i morgon...

Snuttenuttan tack det värmer att känna att man inte är ensam

• malinz81

Julius hon har kollat varje gång hos mig för att jag har haft ganska mycket uvi tidigare så det är inget jag behöver be om. Och jag ahr inte ont när jag kissar utan jag får onda sammandragningar typ 1min efteråt....

• malinz81

Grattis Skånenettan Till sonen inte utan att man blir lita avis på dig som redan fått din

Och allt visade sig vara ok med mig och bebisen efter ett antal ul så nu kan jag vara lugn ett tag till.

Snuttenuttan här är en till som ahr det lugnt på förvärksfronten . Men jag fick ju veta igår att min lilla fis har gått från ruckbar till rörlig igen och jag kan lova att då blev inte mamma glad Hade ju hoppas på att det skulle hända något snart men men det är bara att vänta...

• malinz81

Kikar in en snabbis och önskar alla en trevlig fortsättning på helgen

Har precis ätit hemmagjord pizza*mums* och ska nog gå och lägga mig snart är grymt trött blev nämligen väckt kl7 i morse av hemska sammandragningar trodde nästan att det hände något men som vanligt så luras bara den lilla skrutten med mig. Och efter det var det inte tal om att kunna somna om tråkigt

Fick nyss tillsägelse av min sambo att det var dags att gå och sova för min del för som han så gulligt uttryckte det: Gumman du börjar bli lite grinig nu, du kanske ska gå och sova???
    Hahaha vad ska man säga känner mig nästan som ett litet barn

Ja ja God Natt allihopa

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!