• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Väldans vad det var lugnt här hela dagen idag då? Vad pysslar ni med tjejer? Jag är ju starkt beroende av FL så så länge kan jag nästan bara inte vara ifrån FL. Idag köpte jag en ny madrasstill spjälsängen som va 8 cm tjock & så köpte jag ett paket Liberos Newborn-blöjor. Tror inte det är så mycket mer som jag behöver handlanu innan det är dax. Ska börja med att brodera en doptavlanutill Selma. Det är den sjätte och sista tavlan jag kommer att göra. Har tidigare gjort till mina andra tre barn samt systerns två döttrar. Sedan kan det ju hända att man kanske vill göra till sina barnbarn, mendet dröjer ju länge tillsdess...

För er som gillar handarbete så kan ni kika in här för att se doptavlan till sonen.
    www.familjeliv.se/krypin/julius/gallery/phpkams5d.jpg

• Julius

Vi får väl slå våra kloka huvud ihop & peppa varandra till att börja med våra broderier för nu har vi ju inte så mycket tid på oss ju...

• Julius

Men SnutteNuttan! Har din slemmis redan försvunnit. Hur långt innan oss ska dufå barn egentligen??? Du får nog redan i januari verkar det som...

• Julius

Morotsjos såg jag skymten av igårkväll eftersom hon strax efter kl20 kikat in hos mig men inte lämnat några mer synliga spår efter sig...

• Julius

Idag hade jag tänkt att prova på väntabarn-jympa på F&S.Längtar så tills det blir mammabarn-jympaistället. Ska iväg med sonen till dagis ett par timmar idag så skadåpassa på. Bra att få ha lite egen tid samt sedan såkan jag & Selmafå den tiden förosssjälva oxå.

• Julius

Morotsjos: Förstod nästan att du bara kikat in för att kolla alla vårakrypin. De är säkert inte ok att ha, men vi är ju inga troll som spökar omkring utan bara en familj,men massor med kort somvivill delamedoss av till er alla. Gullivers & Ghost krypin komju tillför att vi ville vara lite hemlighetsfulla med syskontillverkningen. Inget ont alls med att vi har så många alltså!!!

• Julius

För er som missade programmet igårkväll.(inkl jag) så kommer ett annat sexinspirerat tv-programpå torsdag kl.22.35 såg jag reklam för nu.
    Men jag måste ju säga det att det är ju bra att de sänderprogrammen så sent så inte barnen kan se dom, men reklamen inför programmen ska ju inte sändas på vanlig dagtid som de gör...

• Julius

Här är det oxå besök endast för pappa & syskon & blir det väldigt mycket RS så är det nog enbart pappan somfår kommaför syskonensomgår iskola eller på dagis kan ju dra med en massa baskelusker. Får se hur jag gör dennagången,men jag rekomenderar nog alla att stanna de 72 timmarna somärinnan de tar PKU samt då har man ju oxå tillgång till den härliga underlivsduschen dvs bidén som man kan skölja sig mednärman varit på toa deförsta dygnen efteråt är ju den ett måste.

• Julius

Inga webbisar i Trollhättan heller tyvärr, men lägger nog in en bild i galleriet bara maken kommer hem efter förlossningen & tömmer kameran.

Snuttenuttan: Vill bara berätta att vi skulle ju tagga varann att börjamed våra broderier. Jag har nu m'ätat ut mitten & lagt ett stygn där så nu är mitt påbörjat iallafall...

• Julius

Ang hjrtljuen måste ja tilg at oni vet ede at det är en ativ kaa så kan även pojkr ha gjärtljs. Så var det för mi med Julus.iguh aöhatbrktr mmtagälgåsdä

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!