Inlägg från: Snuttan77 |Visa alla inlägg
  • Snuttan77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Linda, du har alldeles rätt i din beskrivning, varje gång tror jag att nu, kanske, och så avtar det och försvinner, vågar knappt känna efter längre för det är ju aldrig på riktigt. Idag är det en riktig deppardag, vart så ledsen av att behöva gå uppför trappen till vår lägenhet och magen fortfarande är kvar.. Är så otroligt less på att känna mig maktlös, beundrar verkligen er som gått längre än mig, jag känner mig som en riktig gnällspik.
    Igår kväll var det oxå illa, när mina värkar bara försvann, förstår ju idag att det var förvärkar, men då såg jag ut som en gris i ansiktet av alla tårar, läpparna såg ut som om de nyss kommit från en misslyckad läppförstoring och ögonen var grisögon.. Usch! Är verkligen imponerad av min sambo som står ut med mig.

• Snuttan77

Grattis hild! Skönt att det gick bra till slut att få ut lille Melker! Hoppas det smittar av sig på oss andra..

• Snuttan77

Bf+9 och inte ett smack här heller..

• Snuttan77

Frutti, såna där småsaker får en att bli lite positivare. Slippa tänka på att vi fortfarande är gravida för en stund, eller iaf få skratta lite åt det.

• Snuttan77

Grattis Ellynil! Härligt att det är färdigt och du får snusa bebis äntligen! Morotsjos, ska genast gå in och kika på din underverk. Varför kan inte jag få sova på nätterna??!! Igår var jag så trött så jag somnade på soffan, händer aldrig mig! Men idag är jag pigg. Ska se på film och vila idag, vila igång nåt hoppas jag, inte mycket annat att göra tror jag. Linda, jag är nästan säker på att du blir igångsatt, eller kanske som de rekommenderade nån här inne, minns inte vem, fartknäppa..

• Snuttan77

Linda, jag förstår dig, finns inget som kan få mig till att vilja ha sex som jag ser ut och känner mig nu, har visserligen inte ont i underlivet men såväl i fogarna och känner mig allmänt olustig inför tanken.. Fick just ett samtal från sambon, han är på väg hem snart, mådde visst inte så bra plus att alla på hans jobb är på skidresa utom han och en till så de har inte så mycket att föra förutom att rensa i arkiv och sånt.. Trevligt för mig att få sällskap, bara han inte bli sjuk nu och smittar mig!

• Snuttan77

Linda, det låter bra, kanske stämmer tom, har ju faktisk känt som att förkylningar ska börja men så blir det inget mer, kanske beror på att kroppen är så inställd på att föda, eller inte, så den tillåter inte bacillerna att fastna.. Ska beordra honom sängläga när han kommer hem, tror inte han kommer protestera, han är så trött av att gå upp halv sex varje morgon stackarn, allt för att slippa morgontrafiken och för att kunna komma hem tidigare, vilket jag är tacksam för! Har känt lite småmolande värk men inget mer idag, kan det inte sätta igång för oss på riktigt så vi får njta som de andra mammorna!! :-]
    Härligt för dig att du har Fredde hemma, så kan ni passa på att mysa extra mycket nu innan bebisen kommer. Vad tror du de kommer säga på kontrollen då?

• Snuttan77

Tokmaja, tänkte försöka klara mig undan förkylning, vore ju trist om det kom nu och så kanske förlossningen satte igång, inte så troligt men ändå! Vad skönt att du somnade om, det lyckades inte jag med, sover mindre och mindre känns det som, slumrade iof till framför tv:n nu på fm, tills sambon ringde och väckte mig.. Men jag känner mig inte trött på samma vis som igår. det känns skönt!

• Snuttan77

Tokmaja, ja vi kan ju hoppas att det blir väldigt snart! Verkar dock inte så lovande för min del, tror jag kommer bli igångsatt till slut istället.. Suck..

• Snuttan77

Linda, jag har ju fått tid på måndag, har jag skrivit, men det är en del att hålla koll på jag vet.. Har haft andra sorters värkar till och från nu under em/kvällen, en del riktigt kraftiga och långa, tror inte att det betyder mer än att jag kanske börjat öppna mig, men jag tror inget så slipper jag bli besviken. Jag var hos min bm för sista gången i torsdags och då beställde hon tiden till mig, och sa, väldigt väntat, tror inte dukommer behöva använda den.. Dumt att säga en sån sak, men jag är lite mer beredd på att det vist kan bli så nu. Ska sova nu så får vi se, håller tummarna för att det börjar hända grejer här inne nu, börjar verkligen bli på tiden!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!