• Harley

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Idag har jag förberett en ost som jag ska mumsa på under nyår.... Jag hälde en skvätt Kelda lättgrädde i en kastrull och sedan smulade jag i en Kvibille Gräddädel som fick koka en stund. Nu står detta i kylen för att svalna och stelna. Oj vad jag ska njuta.....

• Harley

Nu är sängen bäddad så det är bara för lilla fröken C att komma... Bild finns i mitt galleri om någon vill kika..

• Harley

Tjohoooo... Ikväll ska vi få komma på studiebesök till förlossningen... Det ska bli såå kul och intressant. Typiskt bara att det ska bli snökaos när man ska ut och åka drygt 20 mil...

• Harley

Oj då jag uttryckte mig nog klumpigt. Vi har "bara" drygt 10 mil till förlossningen men jag tänkte på att vi skulle vara ute på vägarna i snökaos i 20 mil. Alltså tur och retur...

Nu blev det inget snökaos varken igår eller ännu idag. Vet inte varför det blir så fel för dem som förutspår vädret i tv... Vi vill ju ha mycket snö nu när det snart är dags för Svenska Rallyt utanför husknuten.

Vad fränt det var att få se förlossningsavdelningen och även patienthotellet. Nu känner jag mig lugn. Det här ska gå bra!

Drömde inatt att jag födde dottern men att hon hade något som hette.. Ropongi-syndrom!
    När jag vaknade frågade jag killen vad Ropongi var för något.... Ett land? En stad? Ja vart hade jag hört det namnet förut? Han sa att det är ju namnet på en sushirestaurang på Kungsholmen i Stockholm som vi åt på för flera år sedan.... Vart får man allt ifrån??

• Harley

Vill oxå va mä...

15/2: skånenettan
    16/2:
    17/2: kidA, snöfall
    18/2:
    19/2:
    20/2: SnutteNuttan
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81
    22/2:
    23/2:
    24/2:Kanske en Saga
    25/2: Harley
    26/2: Kasper
    27/2:
    28/2: axxette
    1/3:
    2/3:
    3/3: morotsjos

• Harley

Hej på er tjejer,
    Läser varje dag men skriver inte så ofta....

I helgen gjorde vi en avgjutning av min mage. Oj, så kladdigt men jättekul. Nu finns den att beskåda i mitt galleri, men den ska givetvis putsas och fixas till lite.

Har någon av er skrivit förlossningsbrev? Jag har sökt men inte hittat något "av värde". Skulle vilja skriva lite i alla fall, men har bara hormonmos i huvudet...

• Harley

Kanon...
    Tack för hjälpen. Ska försöka plita ner något ikväll och hoppas på att det kommer att behövas snart...

• Harley

Nu har jag skrivit förlossningsbrevet.... Finns under min dagbok om det är av intresse för er. Kom gärna med synpunkter om jag behöver ändra eller ta bort något....

• Harley

Grattis till er alla nyblivna mammor!!
    Hoppas jag kan sälla mig till erat gäng så snart som möjligt...

• Harley

Någonting händer men jag vet inte riktigt vad.... Har jätteont i nedre delen av magen som strålar ut i ryggen. Känner mig nästan skitnödig (sorry) men ändå inte. Tycker inte att det kommer regelbundet utan känns mest hela tiden och det hugger ibland också....

Jag har skrivit lite bakgrund under min graviditet om någon vill läsa.

• Harley

Vid 04-tiden så avtog värkarna och idag känns det vara som om jag har en enda stor sammandragning hela tiden.... Vi ha ut lilla C NU!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!