• Caza

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Namn: Camilla
    Ålder:32
    gift/sambo/särbo...:sambo just nu men den 28/1 gifter vi oss!
    Ålder på honom:31
    Barn sedan tidigare, ålder:Nej
    Vet du könet:Nej, men är så nyfiken så jag smäller av!
    Hur många försök tog det före lillen i magen blev till:2 år med hormontabletter och fertilitetsundersökning
    Vart i vårt avlånga land bor du:Göteborg
    Något du vill säga...: 2 mån kvar, ska föda 23/2. Jag längtar tills den lille kommer ut.
    Idag hade jag foglossning så att jag knappt kom hem från min promenad. Det får nog blir kortare promenader nu. Sjutton vad ont det gjorde!

• Caza

Jag vill också göra fler UL! vi får bara göra ett, vid v. 18 ca. Jag vill se min lilla bebbe igen
    Känner h*n gör jag mest hela tiden.
    Jag har bara känt av foglossning nån gång, på promenad. Sammandragningar får jag när jag anstränger mig här hemma. Och anstränga sig är tydligen att plocka ihop tvätten som jag gjorde i morse.
    Stackars dig SnutteNuttan. Att ha så ont så länge. Usch! Jag tyckte det var jobbigt att må illa nästan hela tiden. Men inte så mycket sen jag slutade jobba innan jul. Skönt!

Min älskade sambo gör det mesta nuförtiden. Det tråkiga är att jag fortfarande blir rastlös...fast jag egentligen inte orkar göra något. Lite schizofren är jag nog
    Måste städa lägenheten idag. Vill inte, orkar inte, men jag klarar inte av att ha det så här smutsigt! vi har nämligen målat och tapetserat bebbens rum och inte städat sen dess....
    Skitgrisar är vi.....

• Caza

Anniqa: Jag håller helt med. Så fort min sambo, eller någon annan, ska känna så slutar det. Och det är inte sparkar längre, mer som att man har en orm där inne som ringlar runt. Och massa buffar ner mot underlivet.
    Tycker ibland att det är lite konstigt eftersom bebben fixerat sig med huvudet neråt....hur gör h*n? Buffar med huvudet?

Men nu börjar det kännas riktigt tungt. Sover som en kratta också....använder stödstrumpor (jisses så osexigt) för min ben svullnar och värker på nätterna....
    Och ingenting orkar man.
    Hade det inte varit så att jag ska gifta mig om ett par veckor! så hade bebben gärna fått titta ut nu. Bf 23 februari.
    Det börjar iallafall närma sig så man ska väl vara glad för det.

• Caza

Visst är vi jättefräsha! Och otroligt sexig känner jag mig "not". Det blir ju inte mycket till bröllopsnatt kan jag ju säga
    Tack Anniqa, så det är det h*n gör!

• Caza

Anniqa: jag ska gifta mig 28/1, så det närmar sig Världens jättemage kommer jag att ha. Men det gör inget, hoppas bara att jag mår bra den dagen. Inte kul att gifta sig och känna sig illamående, värker i benen och ha foglossningar...

• Caza

Hej Akleya. Jag har också Bf 23 februari!!

Hur mår du? Jag har börjat samla vatten i benen mest. Så dom värker på nätterna och jag kan inte sova Gnäll!!!
    Men jag är också glad för idag gick jag officiellt på mammaledighet! Underbart, men svårt att förstå att jag inte ska tillbaka till skolan på ett år. Jag kommer sakna min klass men inte pluggandet!

En sån kväll du hade Lajban! Mycket vuxenpoäng du fick där.

Det börjar verkligen närma sig för oss alla här nu....

• Caza

Är du kvar Akleya? Vi har inte tagit reda på könet men ibland ångrar jag det, fast inte riktigt ändå. Är så otroligt nyfiken nu, och det blir bara värre ju längre fram man kommer.

• Caza

Jag fyller i mig den 23/2 men jag fick reda på att min bebbe ligger i säte
    Så jag ska på UL nästa vecka för att se om h*n vänt på sig, annars blir det planerat kejsarsnitt. Jag vill inte det! Jag vill ha en naturlig förlossning! (med all hjälp jag kan få naturligtvis). Jag blev så ledsen..... plus att det är mer risker med kejsarsnitt, eller är det inte? Jag vet att jag borde vara glad att bebben ändå mår bra, det är ju det viktigaste. Men
    jag tycker ändå att detta är jobbigt!
    Tänker jag fel? Är jag löjlig över detta?

15/2: skånenettan
    16/2:
    17/2: kidA, snöfall
    18/2:
    19/2:
    20/2: SnutteNuttan
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81
    22/2: Julius(/Gullivers resa)
    23/2: Caza
    24/2:Kanske en Saga
    25/2: Harley
    26/2: Kasper
    27/2: Terran
    28/2: axxette
    1/3:
    2/3:
    3/3: morotsjos

• Caza

Tack alla för att ni tänker på mig
    axxette: Jag har också tänkt som du, det spelar ju ingen roll hur, bara jag få min lilla familj. Och så tänker jag egentligen fortfarande. vi försökte bli gravida i 2år och trodde att vi skulle bli tvungna att använda ivf eller adoptera. Sen fick vi vårt +! och jag är så lycklig över detta, men kejsarsnitt har jag aldrig ens funderat på...och nu måste jag fundera på det.
    Men först är det Ul och sen vändningsförsök, så det är inte säkert att det blir kejsarsnitt.

Och visst finns det vissa positiva aspekter med det också kunna planera bättre osv.
    Det tar nog lite tid att smälta det bara.
    Kram på er!

• Caza

Snuttenuttan: lägger du in mig den 23? Tack!!

• Caza

Hej Tokmaja och ni andra. Jag är också kvar...
    Har gått över mer än två veckor nu. Bf 23/2 egentligen. Nu kommer jag bli igångsatt på fredag den 17/3 om inget annat händer. Och just nu hoppas jag inte ens längre.
    Plus att datorn varit sönder i tre veckor! Så jag har inte ens kunnat få stöd från mina härliga FL-vänner!

• Caza

Oj, vad duktig du är SnutteNuttan! Och jag väntar fortfarande....
    Hoppas det blir för dig idag Tokmaja!
    Detta är så segt! Men nu har jag riktat in mig på igångsättning på fredag och då känns det bättre.
    Lycka till alla med era nya mysiga bebisar!

• Caza

Heja Tokmaja!
    Nu blev jag jätteavundsjuk! Hoppas du får din bebis idag!

• Caza

Åh vad jag blir avundsjuk när jag läser om era små underverk!
    Men nu är det snart dags här också! Ska in på igångsättning imorgon bitti.
    Eftersom jag inte öppnat mig ännu så kan det ta tid innan det kommer igång men när helgen är över så ska jag ha min bebis hos mig!
    Äntligen!
    Tack för att ni tänker på mig.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!