BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Rättelse,den nyaste är bara bakåtvänd,men innan det kunde man göra så,ska forska lite till. Men det finns en som heter combo också, ska kika närmare på den nu.
Rättelse,den nyaste är bara bakåtvänd,men innan det kunde man göra så,ska forska lite till. Men det finns en som heter combo också, ska kika närmare på den nu.
Combo var precis så...
Mina för'äldrar har ett sånt rör, det brukar stå en hiway där. Det var jag som monterade den så först. Tror faktiskt inte att banden kommer att glida. Det är en Ford Focus.
Jag tycker häller inte om rallysporten. Den och Brio...
Det var ett test i Norge. JAg vet inte om dom hade ett barn med sig, eller om dom bara frågade. Undercoverreportern frågade om vilken stol han skulle ha till sin 2 åring (har jag för mig). Butikerna som hade tabbat sig blev uthängda med bild och svaret dom gav. Butikerna som var vettiga kom ju också med
Resultatet hamnade i tidningen.
RoseMJ, köpte en Britax kid+, funkar bra, men står lite svajigt kanske.. Botten är smal på den.
Den har horn i sidan som håller bältet på plats över låren istället för på magen.
Vi fick dock panikinköpa en bältesstol när vi var ute och reste, fanna bara Brio, och Besafestolarna att välja mellan (nya och gamla), och besafe tyckte jag inte om eftersom den inte har horn.
Den satt dock jättebra i bilen, och verkar skön, men jag tycker det är synd att den inte har horn, Bältet kommer högre upp mot magen i den.
Köpte alltså den nyare Besafen.
Det är bara hornen som man rör på, inte botten..
Ja, testa olika, så ser du. Är överlags nöjd med Besafe dock.
Det ska vara den längsta på marknaden med och har steglös höjning.
kid+ har också lång rygg.
Förminskningen, ja, det är illa..
Ja, det är stor storlekskillnad mellan stolarna!
Vet dom inget om Audin..
Bra plan att fortsätta med two way.
Tar du upp det på mötet tror jag (är rätt så säker på) att det blir fientlig stämning. Sätt häller upp lappar.
Samtidigt hade det varit intressant om du hade kunnat visa krockfilmerna på smartboard.