• Mmmartina

Föräldralediga i Växjö

Hej! Jag bor strax utanför Växjö och är föräldraledig med en 6 mån pojke! Skulle hemskt gärna vilja ha nån att hitta på grejer med! Det kan vara ganska ensmat att vara föräldraledig :-/ Hör av dig Martina

• Mmmartina

Ja vad roligt! Vem är du då? Man kunde kanske ta en runda runt sjön och hoppas på 3-4 mammisar sen har vi ett hitta på nätverk hade varit kanon tycker jag!!

• Mmmartina

Jag har stora killen på dagis mån- onsdag 9-14 och alla dem dagarna hade passat mig perfa! När dem är 5 år är dem inte lika sugna på mamma träffar som en själv om det inte finns jämnåriga kompisar Så nu ser jag fram imot kick off

• Mmmartina

Hej Smålands tjej välkommen hit! Hoppas Bebin tittar ut i dagarna! Inger kul på övertid alls ju.. Vad kul om vi blir nåra styckna! Måndag o tisdag funkar för mig! Kan va i stan från typ halv tio till alv två.

• Mmmartina

Ja vad roligt med fler!!! Walden ska vi boka in en promenad eller nåt annat snart igen? Så synd när det rinner ut i sanden :-/ hoppas det är fint med er!!

• Mmmartina

Vi kan mån o tisdag vid 9,30 och typ 11 på onsdagen. Ush stackare krya på er! Och ha en riktigt mysig vecka när febern lagt sig

Svar på tråden Föräldralediga i Växjö