Föräldralediga i Växjö
Hej! Jag bor strax utanför Växjö och är föräldraledig med en 6 mån pojke! Skulle hemskt gärna vilja ha nån att hitta på grejer med! Det kan vara ganska ensmat att vara föräldraledig :-/ Hör av dig Martina
Hej! Jag bor strax utanför Växjö och är föräldraledig med en 6 mån pojke! Skulle hemskt gärna vilja ha nån att hitta på grejer med! Det kan vara ganska ensmat att vara föräldraledig :-/ Hör av dig Martina
Ja vad roligt! Vem är du då? Man kunde kanske ta en runda runt sjön och hoppas på 3-4 mammisar sen har vi ett hitta på nätverk hade varit kanon tycker jag!!
Jag har stora killen på dagis mån- onsdag 9-14 och alla dem dagarna hade passat mig perfa! När dem är 5 år är dem inte lika sugna på mamma träffar som en själv om det inte finns jämnåriga kompisar Så nu ser jag fram imot kick off
Hej Smålands tjej välkommen hit! Hoppas Bebin tittar ut i dagarna! Inger kul på övertid alls ju.. Vad kul om vi blir nåra styckna! Måndag o tisdag funkar för mig! Kan va i stan från typ halv tio till alv två.
Ja det låter kanon! Jag är där då! Trevligt!!
Ja vad roligt med fler!!! Walden ska vi boka in en promenad eller nåt annat snart igen? Så synd när det rinner ut i sanden :-/ hoppas det är fint med er!!
Vi kan mån o tisdag vid 9,30 och typ 11 på onsdagen. Ush stackare krya på er! Och ha en riktigt mysig vecka när febern lagt sig