• Walden

Föräldralediga i Växjö

Någon mer föräldraledig i Växjö som inte känner så många andra som är hemma samtidigt i veckorna? Jag är 28 år, och mammaledig med min 9 månaders tjej. Jag saknar någon att hitta på saker med, alltifrån promenader till fikastunder. Håller på att gå bort de sista graviditetskilona, och hoppas på sällskap till hösten Bor på Teleborg i Växjö.  Inboxa om ni är intresserade!

• Svar på tråden Föräldralediga i Växjö
  • Walden

Vad roligt med svar!! Jag tycker sjön låter som ett mycket trevligt förslag. Vilket hitta på nätverk vi kan bli
    När ska vi ha kickoff?

• Walden

Nu i veckan som kommer så hade jag kunnat både månd och tisd. Hur har ni andra det?

Smålandstjej: Så spännande, hoppas det sätter igång snart då! Du har mycket spännande framför dig! Är det ditt första?

• Walden

Ska vi satsa på månd vid kvart i tio tiden? Går det bra om vi ses vid Växjösjön, precis intill parkeringen där Södra skogsägarna ligger? De som har bil kan ju alltid parkera vid Willys, smidigt.

• Walden

Kanon! Jag inboxar mitt mobilnr om det skulle inträffa ngt! Ses där annars!

• Walden

Vad kul! Klart det funkar! Bor du här i Växjö?

• Walden

Just nu kämpar vi med sjukdom hemma.. Lilltjejen har precis varit förkyld och mannen har 40 graders feber. Men veckan efter det är det inga problem, tisdagen kanske? När kan ni?

• Walden

Kul med flytt till Växjö! Inboxa ett meddelande när ni kommit på plats, så kan vi få till en träff! Angående förskolor är jag mest insatt på Teleborg. Hur länge ska du vara hemma och när ska din tös börja på förskolan?

Svar på tråden Föräldralediga i Växjö