Hjälp, har tydligen TPO antikroppar!
Förlåt att jag bara blandar mig så här men jag låg ett bra tag på 0,2 och det är absolut inte heller bra. 1,0 är optimalt för graviditet. Sikta mot det!
Förlåt att jag bara blandar mig så här men jag låg ett bra tag på 0,2 och det är absolut inte heller bra. 1,0 är optimalt för graviditet. Sikta mot det!
Oupsie, lugna dig....! Jag pratade inte om svensk reproduktionsimmunologisk forskning.... Men då vet du också att T4 är viktigare än TSH Lycka till men du läser ju ändå inte det här
Lillis79; har du funderat på att ta mer immunologiska prover och kanske behandlas med immunterapi? Hur mycket Pred ska du ta?
Ca 20000 kr och en gång räcker, bättre det och ta reda på felet än att pumpa kroppen med hormoner och slänga pengar på onödiga ivfer!
www.lifeclinic.gr
Dr Ds engelska är jättebra och han ger sig inte förrän han är säker på att du har förstått!! Jag tycker det är en bra början att få hans åsikt, att diskutera det hela och kanske få en annan infallsvinkel men framförallt få reda på precis vad du har att spela med. Du kan få en teletid om nån vecka och tid på kliniken om 2-3 veckor.
Jempa: sannolikt, ja. Titta gärna in här:
www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49826574.html
www.familjeliv.se/Forum-7-148/m58169429.html
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m63072249.html