Hur skulle du gjort?!!!!!
Sitter i en jobbig sits....har fått mitt andra barn för ca 3 månader sedan och har sedan innan en 3 åring. Sist jag var mammaledig så hade jag ingen jag kände som va hemma samtidigt....som jag kunde umgås med. Jag tyckte det va tråkigt och denna gången har jag lärt känna en kvinna som också går hemma med andra barnet. Vi klickar verkligen och både hon och hennes man är supertrevliga och lättsamma människor. Nu till PROBLEMET!....Deras pojk (han 2,5 år) är helt galen. Han ger sig på min pojk och retas och han har till och med varit "våldsam" mot honom. Jag klarar inte av att se när min pojk bara vill sitta och leka med bilar och han har en annan grabb som är på honom hela tiden. Jag kan verkligen inte slappna av när pojkarna leker brevid varandra utan är hela tiden på helspänn :(......har aldrig vrit med om detta tidigare då min pojk är en lugn kille som kommer överens med de flesta barn (sedan kan ju han självklart vara busig men aldrig elak eller våldsam). jag har sagt till deras grabb när han har varit elak och olydig (vilket föräldrarna tycker är ok).....men då får han raseriutbrott. Hur skulle ni gjort? Skulle ni fortsatt att bygga upp vänskapen med tjejen som du verkligen klickar med eller lägga ner? Och i så fall vad ska man säga när hon vill ses?....hon tycker nämligen det är jättekul att vi går hemma samtidigt så våra pojkar kan "leka" ihop.....suck! Ångest!