• sweetlina

Någon som brutit sin svanskota under förlossningen?

Jag väntar oxå mitt nadr barn nu o nov och spräckte me svanskotan vid första förlossningen oxå kan känna av det än idag fats det nästan gått 3år, men hade riktigt ont iaf första halvåret, så hoppas verkligen inte det händer igen

• sweetlina

oki vore ju intressant att veta hur det står där inne då. Nej ja tror faktiskt inte heller att de har nån betydelse vilken ställning man använder vid förlossningen, barnet passerar ju där iaf.

Mig tröck en bm på magen vid första förlossningen och jag har fått för mig att det tunga trycket gjorde att min bröts mend e vet ja ju förstås inte hehe bara spekulationer.

När har du bf?   

• sweetlina
    Emmies mamma skrev 2011-09-20 12:37:33 följande:
    Då får jag väl vara glädjedödaren som berättar att jag knäckte min svanskota vid båda förlossningarna. Inför andra förlossningen skrev bm om det i min journal och dom gjorde vad dom kunde på förlossningen.

Lycka till!
    Usch då otäckt, tog det lång ttid andra gången innan du blev bra om du nu blivit bra.
  • sweetlina

Jag fattar hur du menar. Det konstiga för mig nu är att jag haft känningar efter min första förlossning i svanskotan tills för några månader sedan, har nu bara 6veckor kvar på denna graviditet och känne rinte ett skvatt längre. Himla konstigt. kände som du om ja satt för länge och satte oxå upp ena benet för att avlasta emellanåt.

Svar på tråden Någon som brutit sin svanskota under förlossningen?