• Lilla U

Synarela och tunn livmoderslemhinna?

Hej!
    Jag ska snart göra en laporaskopi för att behandla endon. Eftersom jag började få mer och mer ont, står jag nu på Synarela sen ett par månader. För några veckor sen var jag på VUL och då kommenterade gynekologen att min livmoderslemhinna var väldigt tunn. Är det någon som vet om det är en bieffekt av medicinen? Jag känner ju att alla övriga slemhinnor är mycket tunnare och känsligare just nu t ex och det har jag kopplat till Synarelan. Visst är det väl så att det kan vara svårt för ägget att fästa om man för tunnlivmoderslemhinna?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Synarela och tunn livmoderslemhinna?
  • Lilla U

Det var ju iofs goda nyheter, att det beror på medicinerna menar jag! Så här konstig och öm och skör brukar jag inte vara! Tack för alla svar! Nu ska jag bara opereras och spraya färdigt, sen jäklar ska jag bli gravid!!

• Lilla U

Jodå, jag har haft turen att få tag i bra läkare. Är helt på det klara vad medicinen gör och varför jag tar den, har också fattat varför de vill göra en titthålsop. Men du vet hur det är, det är ju först efteråt man undrar: vad menade hon med det och varför frågade jag inte osv.... tur att detta forum finns med så många kunniga människor!
    Medicinen har verkligen hjälpt mig måste jag säga, har inte ont i högra sidan och inte heller vid mens förstås. Har bara lite svårt att sova men det får jag väl ta!

Kram!

Svar på tråden Synarela och tunn livmoderslemhinna?