En ärlig och bra spådam?
Dendärdamen: snälla kan inte du skriva här efter att du har pratat med den damen som moruppgren rekommenderade dig, och berätta om vad du tyckte om henne?
Dendärdamen: snälla kan inte du skriva här efter att du har pratat med den damen som moruppgren rekommenderade dig, och berätta om vad du tyckte om henne?
Ringde själv nu, tycker det är dyrt med 500 för att spå sig första gången...:( tycker hon kunde haft lite billigare för de som kontaktar henne för första gången...
Till mig da hon att jag skulle få 1 timme för 500. Konstigt att du fick bara 20
Jag har mycket som jag behöver veta bl.a. Om och när jag ska få sålt min bostadsrätt samt om min ekonomi komet att bli bättre och om jag kommer att flytta utomlands. Men vågar inte betala framförallt nu när jag redan hat mycket dålig ekonomi
Jag brukar känna på mig om en situation eller en sak kommer att ha positiva eller negativa påverkan på mitt eller mina näras liv eller situation, men det händer inte oftast. Och just nu är min magkänsla blandat... Vet inte om jag ska förvänta mig något positivt eller negativt av mitt liv.