• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du i naturvetenskap?
  • SilverLadyG
    Life as we know it skrev 2011-08-05 09:26:44 följande:
    Jo, men jag har läst Kemi A+B, Fysik A+B, Biologi A+B samt Matte A-E... Jag SKA kunna sånt här..
    Jag har masterexamen inom naturvetenskap så säger bara att fysik har jag aldrig gillat och skulle inte ha kommit ihåg Newtons lagar  Skrattande Vissa saker glömmer man med årenSkrattande
  • La Lola
    Queenie70 skrev 2011-08-05 09:30:14 följande:
    Själv skulle jag hellre slita ut ögonen än att plugga nåt sånt...eller nej...Matte skulle vara värre.
    Jag var tvungen för att kunna söka in på högskola...
    Slapp matten tack o lov!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • SilverLadyG
    La Lola skrev 2011-08-05 09:29:14 följande:
    Helt OT (ber om ursäkt för det) men här är bildbeviset.

Tråkigt, då gillar du inte de roligaste ämnen i hela världenSkrattande Tycker att naturvetenskap är det bästa som finnsSkrattande Varför är du så arg på naturkunskap? Hade du en dålig lärare?
  • Lalalong
    SilverLadyG skrev 2011-08-05 09:25:02 följande:
    Life as we know it skrev 2011-08-05 09:19:53 följande:
    7 rätt och gud vad jag skäms!
    7 rätt är väl jätte bra!! Tror inte att jag själv skulle få mer än 8 Skrattande
    Ja, klart. Jag menar inte att andra som får 7 eller lägre bör skämmas. Jag skäms för att jag en gång i tiden läste till lärare i naturkunskap . Så det är högst personligt. 
    Dock ingick inte bergarter i min utbildning så där har jag ett fel som jag "fick" göra
    Dom andra två är bara pinsamma... Jag har ju t.om dissikerat en krabba en gång...  
    Klara 060504, Alva 100117
  • SilverLadyG
    avatar01 skrev 2011-08-05 09:32:22 följande:
    3 av 10 Skrattande
    Bättre det än 0 rätt Glad Bra gjort!
  • Familjeliivsfinastenick

Grejjade att läsa två frågor innan jag somnade stående.

• giftgrodan

7. Är ok med att jag inte kunde vem som beskrivit växthusteorin, och att jag inte vet hur många ben en krabba har stör mig inte sååå mycket, men att jag hade fel på etanol känns pinsamt.

• La Lola
    SilverLadyG skrev 2011-08-05 09:32:38 följande:
    Tråkigt, då gillar du inte de roligaste ämnen i hela världenSkrattande Tycker att naturvetenskap är det bästa som finnsSkrattande Varför är du så arg på naturkunskap? Hade du en dålig lärare?
    Min bokjävel/kurs handlade enbart om miljön o naturen.
    Det var så förbannat tråkigt så jag ville kräkas så fort jag öppnade boken!

Jag tyckte att ämnet var så jävla tråkigt bara o jag skulle ju aldrig nånsin ha läst det frivilligt.
    Jag läste på distans så läraren hade jag inte så mycket kontakt med.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • SilverLadyG
    Lalalong skrev 2011-08-05 09:33:50 följande:
    Ja, klart. Jag menar inte att andra som får 7 eller lägre bör skämmas. Jag skäms för att jag en gång i tiden läste till lärare i naturkunskap . Så det är högst personligt. 
    Dock ingick inte bergarter i min utbildning så där har jag ett fel som jag "fick" göra
    Dom andra två är bara pinsamma... Jag har ju t.om dissikerat en krabba en gång...  
    Inte lätt att minnas allt! Viktigast att man vet vart man kan vända sig till då man vill veta svaretSkrattande
Svar på tråden Vad kan du i naturvetenskap?