Dorian Ertymexx skrev 2016-11-26 00:21:40 följande:
Du kanske är ung, jag vet inte, men jag levde under rätt lång tid då jugoslavien var jugoslavien. Och många jugoslaver avskydde det som hände, att landet splittrades med allt det innebar. Jag vet inte exakt varifrån de kom, de kallade sig jugoslaver, inget annat så länge som jag kände dem.
Snackar jag skit? För du känner ALLA exjugoslaver, och vet PRECIS hur de alla är? Tror du att alla svenska flickor springer runt nakna på stranden och är sexuellt frisläppta också, varenda en?
Majoriteten av de jag känner tar det som en förolämpning att bli kallade jugoslaver,hur kan du inte känna till det?
Och när du dessutom inte vet va din vän har för religion om ens någon,bara att personen inte är muslim:)
Vad är en vän för dig?
Tycker det är märkligt att du inte fick se din kompis armar när ingen som jag känner därifrån reagerar om nån visar brösten.(stranden)
Känner även muslimer som visar brösten(stranden) och de brukar ha lite hårdare regler,men du har lyckats hitta en som inte kan visa bara armar.
Så ja, jag tror du snackar skit eller så är inte vi överens om vad ordet vän innebär.
Va fick du det sista ifrån?
Hade du en konversation med dig själv och svarade för mig?
Jag får be om ursäkt om min svenska är så dålig så du tror att jag inte har nån anknytning till Sverige.
För jag bor i Sverige och vistas på stranden här ibland och vet att det inte är så som du skriver.
Sry för OT