• LadyLillan

Hjälp! Leona och...???

Vad passar bäst med stora syster Leona?? En pojke är de.

Har några namn:
    Leon - eller är de för likt??
    Nicolas
    Sebastian

Vilket tycker ni, Leona och....? Och har ni andra förslag? Tacksam för svar!!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-02 09:55
    Ska tillägga att jag gillar Leon mycket, men är de för likt?? Blir de dumt att ha så lika namn?
  • Svar på tråden Hjälp! Leona och...???
  • Loreena

Ta inte Leon - det blir för likt! Tänk när du ska ropa på barnen! Men om du verkligen vill ha det namnet så kan du ju självklart ta det ändå. Det reder sig säkert när barnet kommer... då kanske ni ser vad det är för en filur och vad han passar att heta.

Vi trodde att vi skulle få en Leo, men när han var här så kände jag att det var en Milo. :)

• cocos87

Leon är för likt enligt mig, men Nicolas tycker jag passar bra ihop med Leona

Nathalie 090607, Leo 101105
  • pluppfamiljen

Leona och Leo då ? 

Blivande 6 barns mamma
  • LadyLillan

Jo även Leo och Milo har varit ett förslag...och båda är fina, men så känner man någon som heter de eller så, men egentligen ska man väl inte bry sig. Men ja, som ni tycker Leon och Leona blir nog jobbigt .

• LadyLillan

någon mer som har en åsikt? :)

• kellikopter

leon och leona är för likt som andra sagt! Nicolas är fint och det är ju även ditt eget förslag.
    Annars tycker jag kanske Lewis? med engelskt uttal då. Så får du ändå Le- Le grejen på båda barnen.

Fast när jag tänker efter så blir det ju som artisen... Leona Lewis, haha! men det märker man ju att namnen passar ihop ;p

• HoneyCandySugar
    cocos87 skrev 2011-08-02 10:17:39 följande:
    Leon är för likt enligt mig, men Nicolas tycker jag passar bra ihop med Leona
  • HoneyCandySugar

Love, Lucas, Luke, Luie.

Svar på tråden Hjälp! Leona och...???