Bugaboo Donkey
mjmc: Man skruvar fast den på däckventilen och sen trycker man bara fast den på pumpens munstycke.
mjmc: Man skruvar fast den på däckventilen och sen trycker man bara fast den på pumpens munstycke.
Jag har svart bas och en svart suflett och en rosa. Vi är supernöjda med vagnen men är väl inte densmidigaste att ha med i bilen. Men vilken syskonvagn är det?
spigg: Är barnvagnförvaringen inomhus hos er? På dotterns förskola har dom bara ett skjul ute. Är rädd att det ska regna in eller att någon annan förälder ska köra på sittdelen med sina vagnar så den repas! Tror dessutom inte den går låsa fast på nåt sätt. Kanske ska höra om man får lägga den inne nånstans...
Elisabet: Jag har rosa suffla på liggdelen och svart på sittdelen men svart liggdelslock. Jättesnyggt!
Nitron har små hjul, vilket enligt mig är helt obrukbart på vintern. Tänk då med 2 barn.. Huga! Bred som en pansarvagn är den också och med den kan du inte vända sitsarna oberoende av varandra. Med min erfarenhet så hade det inte gått då våran 2-åring har velat sitta framåt vissa gånger redan innan året. Vill en sitta framåt så måste båda det..
Fördelarna förutom att den går att göra till mono är enligt mig
SNYGG!
Stora möjligheter att pimpa vagnen - många färger på sufflorna (Samt hemsydda sufflor och bumperbarskydd).
Svängbara, stora hjul
Lätt att ändra sitt/liggläge - enhandsgrepp
Barnet sitter jättebra i den
Lätt både i teknik och vikt att ändra håll på sittdelarna.
Teleskophandrag
Det absolut bästa i duoläget är lätt möjligheten att välja håll på fördriktningen för barnen samt sitt/liggläge och hur man vill ha sufletterna - helt oberoende av varandra.
Nackdelar
Priset
Trånga selar
Lättrepat chassi
Tar rätt stor plats ihopfälld
Jag importerade min helt oklämd och vi är hur nöjda som helst!
linaloo: Vi hade tjej sen innan då vi väntade bebis i september. Vi tog rosa suffla till dottern (sittdelen) och svart topset till liggdelen. Ut kom en till tjej för 3 månader sen! Nu kör vi vagnen med svart suffla på sittdelen och risa suffla med svart liggdelslock på liggdelen. Apsnyggt! Det röda gillar jag också så är lite sugen på att köpa 2 såna med men det rosa slår alla färger tycker jag så den skulle jag välja först, alla gånger! Svart/rosa säger jag och så kan man komplettera sen om man vill.
LizG: Åh berätta gärna då du fått svar vad sufflor går på och frakt. Sugen jag med!
Mimmi86: Det finns 6 färger; svart, sand, offwhite, rosa, röd och blå.