Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo Donkey

Det var en kvinna idag i sickla som stoppade mig o ställde MASSA frågor om vagnen . Sedan var det även en till donkey där. Tvillingläge! Hon hade svartbas och svart suflett på ena liggdelen och rött lock på den andra hade hon röd suflett med svart lpck...

• Joddan

Då hinner du ju prova den i butik ovkså för den ska ju komma i september

• Joddan

Cilla83 mkt möjligt att den är framme på tisdag. Min kom på tisdag morgon när den suttit fast i södra sverige en hel helg

• Joddan

Jag är sugen på sand! Men jag har offwhite bara att byta med. Sand verkar lite guldig tycker jag, fint

• Joddan
    daniels baby skrev 2011-08-21 22:13:32 följande:
    Ja så jäkla irriterande!
    Nä jag måste ändå byta framhjulen på Been för dom vobblar lite så efter det får jag väl släppa den.. Problemet är väl att när vintern kommer så är den inte lika populär längre..
    Å imorrn ska jag betala resten av summan till Wh watts! haha sjukt att längta till nåt sånt. Synd att det tar så lång tid att få den men vi reser ju bort på tisdag i två veckor så när vi är hemma igen så har jag bara två veckor kvar att vänta på =)
    Ni som har haft UJ duon innan, känns donkeyn lika bred att köra? dom har ju samma mått men jag tyckte UJn kändes så bred å lång. Donkeyn verkar mindre iallafall på era bilder... 
    Den är bredare. Det märks på bussar! Men den är kortare! Mkt kortare så det är positivt!
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Jag skulle ALDRIG köpa donkey för att ha den som mono och sälja min frog. Mycket bredare och klumpigare.

• Joddan

Sälj! Ine snyggt på donkey. Ute efter svart fall du vill bli av med en

• Joddan

Den är några cm smalare än cameleon. Men mkt rymligare än ex uj duo liggdel.

Svar på tråden Bugaboo Donkey