• Fujji

Bugaboo Donkey

Pärla skrev 2011-09-30 23:19:47 följande:
    Gud så duktig du är! Ser jättefin ut, och man blir nästan avundsjuk att man inte kan ha såna häftiga sufletter själv
    Är själv jättedålig på att sy, är inte min grej faktiskt. Men nu när man ser din verk, så tänker man om!

Bra jobbat
    Du kan om du bara ger dig den på det, man kanske får göra några innan det blir bra, köp billigt tyg på ikea för 15:- m och prova dig fram! :)
  • Fujji
    Pärla skrev 2011-10-03 12:00:23 följande:
    Så snygga så snygga

Har du tjejer, eller en av varje Fujji?

Jättefin suflett! Skål
    Tack! Så roligt att få feedback! Jag har faktiskt bara en liten tjej på 1,9 månader än så länge, passade på att köpa en när vi var USA då vi vill ha en till!
  • Fujji
    Catox9 skrev 2011-10-03 20:18:59 följande:
    Spigg!!! Dreglar som sjutton över din fina sufflett :)
    Älskar blommigt mot svart botten :) 
    Vågar man fråga var du hittade tyget?!

Fujji, verkligen fina saker på bloggen! Kanske återkommer med en beställning :D
    Är sjukt usel på att sy sånt där själv :)    
    Tack! :)
  • Fujji
    Xofina skrev 2011-10-04 21:15:13 följande:
    Åh nu är den i mina ägor! Bugaboo donkey mono, färg off white! Åhh den är SÅ FIN!

Har en fråga nu, hur tvättar man sufletten i tvättmaskin i och med att det är som byglar i den?
    Du tar lös bågarna, det är hur lätt som helst! Ta av sufletten och dra av fästen från bågarna...
  • Fujji

Spigg: Dina sufletter är bedårande. Jag kommer måsta sno ditt tygval och sy upp dem själv! Jag refererar till att det var din idé så klart när jag lägger upp bilden på bloggen... Vet inte hur många sufletter jag ska ha, men det är så himla roligt att sy och att kunna variera lite. :)

Jag tittade på tyget på Åhléns, men färgen såg inte lika fin ut som på dina sufletter, kanske var för att de hängde på en trist rulle!

Nu väntar jag på att få hem tyg, då blir det åkpåse och även skydd på chassit till sittdelen...får se hur jag ska få till det snyggt bara! Kommer ju lägga upp beskrivningar och bilder på min blogg.

www.lillstrutsen.blogspot.com/

• Fujji

Fick just hem en massa tyg som jag beställt! Jag beställde på vinst och förlust ett plyestertyg för att sy skydd till chassit, eller sitt/liggdelsramen. Tror att det kommer passa utmärkt! Är lite grövre vattenavisande tyg! Ska försöka sy dessa så snart som möjligt!

www.lillstrutsen.blogspot.com

• Fujji
    Luella skrev 2011-10-06 20:02:14 följande:
    Fujji, vilka fina tyger!

När min man har lugnat sig lite efter kostnaden för vagnen ska jag börja förbereda honom på att det är en bra idé att beställa en ny fin suflett från dig
    Ja! Vad roligt! :) Känns som det här med bearbetning av män här till vanligheten vad gäller denna vagn...haha!
Svar på tråden Bugaboo Donkey