-
Precis!spigg skrev 2011-08-16 20:56:07 följande:Helt sant! Och som alla våra mormödrar antagligen sa: vill man vara fin får man lida pin. ;)
-
Grattis Silvera, hoppas ni får komma hem och köra Donkey snart!
Läskigt Babykorv, jag har aldrig märkt de tendenserna trots att dottern klättrar upp och ner i vagnen + att hon sitter utan selen. Får väl bli mer vaksam på det. -
Utöver Kidzshop så kommer Barnbutiken i Stockholm få in 1 september, de hade kvar för bokning för någon vecka sen.
Sen skulle Big Baby i Sollentuna också få in, men jag vet inte när.
-
Är också sugen på att sy suffletter men jag har många syprojekt som ligger före, dynor tex. Och jag har aldrig sytt suffletter.
Just nu är åsnan packad som en packåsna för en tur till stan och Fjäderholmarna i morgon.
Bl.a. en BB Organiser och en JuJu BeTween är den lastad med. Ska komma ihåg att fota det. -
Ja, det är lite nu och då man blir stoppad eller att folk tittar som om man glömt sätta på sig kläder.
Jag såg en svart duo med offwhite ungefär vid Friday's i Kungsan idag, någon här?
Jag var väldigt glad att jag hade en Donkey idag och inte en vanlig side-by-side tex UJ Duo. När jag skulle på båten till Fjäderholmarna kom jag inte in genom dörren till inomhusdelen så jag fick göra om den till en mono och ha syskonsiten på högkant där lilla varukorgen brukar sitta. -
Jag är väldigt nöjd med min. Och jag som tyckte den var ful när den kom, särskilt som mono med varukorgen på sidan. Nu är det nästan som mono jag älskar den mest! Jag gillar den verkligen som duo också men monon är suverän, och då var jag ändå tokkär i min (numera sålda) Cam tidigare. Svammel, svammel....
Håller med, Camsufflan var inget vidare på! -
Det ingår regnskydd. Man använder samma till både sitt och liggdel.C060908 skrev 2011-08-24 11:10:24 följande:Hur är det med regnskydd? Samma som andra vagnarna någon som har bild på det?
Själv tycket jag de tar för mycket plats så jag har Gekå's regnskydd (liknande Tullsas). Inte optimal passform men funkar bra tycker jag.
Jag upptäckte igår att det även täcker toppen av lilla varukorgen när man har vagnen i monoläge, me like! -
Den är bredare över handtaget och totalt ca 1,5cm bredare än Camen. Camens bredaste del är bakhjulen och Donkeyns är sufflettfästena och chassit. Jag gillar att det är stora hjul fram och varukorgen. Visst den är lite klumpigare än Camen men jag tycker de andra fördelarna väger över. Det är nog något man får känna efter själv.C060908 skrev 2011-08-24 15:21:54 följande:Det är precis så jag känner, vet inte om jag är beredd att släppa min cam haha.. Inga nackdelar alls?
Jag kompletterar min Åsna med en Bee+ och en PT Explorer. Har inte använt Explorern så mycket sen Donkeyn kom så jag får se om jag har kvar den, men den får stanna över vintern i alla fall. -
Vad olika det kan vara! Tur är väl det i och för sig, för annars skulle väl alla ha likadana vagnar.Joddan skrev 2011-08-24 15:48:03 följande:Jag skulle ALDRIG köpa donkey för att ha den som mono och sälja min frog. Mycket bredare och klumpigare.
-
Jag har regnskydd från Gekås, som är liknande Tullsas. De är också lite stora men funkar bra.
Häromdagen var jag ute med den som mono med lilla varukorgen, regnskyddet täckte även toppen på lilla varukorgen. Visst det såg lite konstigt ut, men sakerna i varukorgen höll sig torra!