Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo Donkey

Ojojoj alla barn vill inte åka sele hela tiden. Min lilla ärta ville det i början men nu vill hon
    Sitta i sittdel i vagnen o blicka ut över världen... Men selen sitter hon i också, men inte lika länge som för 3 månader sedan när hon var "ny".

• Joddan

Beror på vad mabän har för sele. Min docka vägze 4650 vid födsel och nu 8 kilo (3 mån) och jag har aldrig fått ont i ryggen av min ergobaby sele. Babybjörn därimot fick låna en gång, huga!

• Joddan

Ergobaby sele och trikåsjal har jag. Dock har sjalen blivit liggande för den är krånglig att knyta (när det är snabba ryck att få upp bebis på magen)och VARM nu på sommaren..

• Joddan
    spigg skrev 2011-08-07 21:53:24 följande:
    Mycket enkel att knyta. Nej du måste knyta den på dig men du kan ha den hängandes så medan du promenerar så är den ju klar om bebis vaknar ledsen. *been there, done that* Finns massa knytinstruktioner på YouTube!
    *varmt varmt varmt med 5 meter tyg på sig Död*
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Vilken konstig väg tesan. Min gick direkt london-köpenhamn-sthlm

• Joddan

Ser nu att den kommit o du monterar säkert för fullt nu! Uppdatera när du fått upp den

• Joddan

Jag gillar froggen mkt mer än Donkeyn! Går inte att jämföra alls i smidighet... Och uj duo var lättare att köra än donkey också!!! Mkt lättare. Men donkey är snyggare

Svar på tråden Bugaboo Donkey